PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji › Re: Kwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji
  • Data: 2003-10-06 11:46:31
    Temat: Re: Kwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji
    Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Ferdek" <d...@w...pl> writes:

    > A co robił Stallman - programował ? Hmm - to u nas nie ma programistów ?

    no na przyklad Stallman kompilator C DARMOWY na licencji GNU napisal -
    dzieki czemu cale tabuny innych programistow mogly zaczac programowac
    i kompilowac owoce swojej pracy bez wydawania majatku na kompilator.

    nie powiesz mi, ze byle student po informie potrafi napisac wlasny
    kompilator do jezyka niskiego poziomu? czy wlasny jezyk programowania
    napisac?

    albo, ze byle student po informie potrafi stworzyc edytor klasy EMACSA?

    > A co do umiejętności, to nie wiem czy wiesz, że na świecie Polacy i Hindusi
    > uważani są za najlepszych informatyków (w tym programistów). A teraz

    "uwazani sa" - gdzie i przez kogo? Bo chyba nie odnosisz sie tutaj do
    tego konkursu, organizowanego przez jakas tam szkole, ktory wygrali
    polscy studenci?

    no ale skoro sa tacy dobrzy, to podaj przyklad osiagniec-kamieni
    milowych w computer science dokonanych przez Polakow.
    Internet? amerykanie. Pierwszy Unix? amerykanie.
    jezyk C? PERL? www? java? - no jakos tez nie Polacy, co?

    ze ja juz nie wspomne o galezi hardware.

    PS: to tak gwoli sprowadzenia na ziemie.

    PS2: zapomnialam: to Wozniak do spolki z Jobsem bodajze zalozyli firme
    Apple.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun