PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji › Re: Kwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji
  • Data: 2003-10-06 12:41:24
    Temat: Re: Kwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji
    Od: "Ferdek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]

    Dokładnie - polskie projekty nie są realizowane (przez co mało popularne)
    z powodu braku pieniędzy ....

    > ale też nie przesadzałbym z rolą informatyków hinduskich i polskich w
    > świecie, są po prostu tani
    > tak jak patelnie z Włoch czy ubrania z Chin :-D i stąd może popularność

    I to też niestety jest prawdą ... Choć miałem mimo wszystko na myśli
    ich zdolności i umiejętności (nie byle studenta informatyki, który
    przechodząc
    wszystkie części Quake każe na siebie mówić inżynier informatyk, ale o
    prawdziwych
    fachowcach, których wcale nie jest tak wielu).

    Pozdrawiam,

    Adrian.