PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kurierka

  • 1. Data: 2006-11-25 12:38:32
    Temat: Kurierka
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam!
    Nie wie ktos jak ksztaltuja sie zarobki w branzy kurierskiej?
    Ile dostaje osoba jezdzaca na dostawczaku po Krakowie?
    Praca pon-pia 9-17. Czy napiwki wchodza w rachube?

    pozdrawiam
    pawel

  • 2. Data: 2006-11-25 14:06:45
    Temat: Re: Kurierka
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Nie wie ktos jak ksztaltuja sie zarobki w branzy kurierskiej?
    > Ile dostaje osoba jezdzaca na dostawczaku po Krakowie?
    > Praca pon-pia 9-17. Czy napiwki wchodza w rachube?

    na wlasnej dzialalnosci dla siodemki nawet do 6000 na czysto, zaleznie od
    miesiaca

  • 3. Data: 2006-11-25 16:00:49
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    > na wlasnej dzialalnosci dla siodemki nawet do 6000 na czysto, zaleznie od
    > miesiaca

    To mi sie podoba!
    Dziekuje za wypowiedz! Prosilbym jeszcze kogos o wypowiedzenie sie na temat
    zarobkow w przypadku,gdy jezdzi sie firmowym autem.

    pozdrawiam
    pawel

  • 4. Data: 2006-11-25 16:43:03
    Od: "zak" <z...@p...pl>

    > na wlasnej dzialalnosci dla siodemki nawet do 6000 na czysto, zaleznie od
    > miesiaca

    na prawde az tyle ? chyba porzuce prace straszego software developera

  • 5. Data: 2006-11-25 16:56:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zak napisał(a):

    > na prawde az tyle ? chyba porzuce prace straszego software developera

    Zero mu sie pomylilo... ;))) Znajomi z Siodemki malo sie nie poplakali
    czytajac tamtego posta... ;P

    j.

  • 6. Data: 2006-11-26 08:52:48
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    > Zero mu sie pomylilo... ;))) Znajomi z Siodemki malo sie nie poplakali
    > czytajac tamtego posta... ;P

    Własne dwa auta i swoj pracownik dodatkowy. Pomylilem sie... wstaje o 6 rano
    i wraca do domu o 19tej. I tak od pon-pt.

  • 7. Data: 2006-11-26 09:06:10
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Tomek napisał(a):

    > Własne dwa auta i swoj pracownik dodatkowy. Pomylilem sie... wstaje o 6
    > rano i wraca do domu o 19tej. I tak od pon-pt.

    piękne życie :P
    ciekawe jak płacisz temu pracownikowi

  • 8. Data: 2006-11-27 18:55:59
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > piękne życie :P
    > ciekawe jak płacisz temu pracownikowi

    Nie to nie ja, to znajomy, placi czlowiekowi w granicach 2 klockow, rzecz
    sie dzieje na podkarpaciu

  • 9. Data: 2006-11-28 08:33:59
    Od: "GeeRbiL" <g...@W...onet.pl>

> [...]
    > Ile dostaje osoba jezdzaca na dostawczaku po Krakowie?
    > Praca pon-pia 9-17. Czy napiwki wchodza w rachube?

    Jeśli chcesz sobie zmarnować życie to idż za kuriera, praca od rana do
    wieczora, żadnego urlopu (działalność),ciągły pośpiech, wyścig żeby więcej i
    więcej porozwozić, kary za uszkodzenia paczek itd. A płaca? około 3500zł
    brutto jeśli jesteś na działalności, więc sam sobie policz ile możesz
    zarobić.
    A jak dla kogoś pracujesz to na 1200zł netto max.
    więcej informacji znajdziesz na ww.etransport.pl/
    na napiwki nie licz bo głównie będziesz rozwoził po firmach, kto ci nagadał
    9-17? zapomnij.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-11-28 18:13:02
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    A moze ktos zna jakies godne polecenia (od strony pracownikow) firmy
    kurierskie w Warszawie?
    Kolega jest bez pracy, w tragicznej sytuacji i musi gdzies sie zaczepic.
    Samochod jakis maly posiada.
    Dzwonil do jakiegos OPEKu i tam specjalnie nie chcieli z nim rozmawiac -
    powiedzieli tylko, zeby przeslal cv i list motywacyjny.
    Juz dawno zauwazylem, ze chyba tym pracodawcom sie dupach sie
    poprzewracalo.
    A przy okazji - jakie wyksztalcenie ma kolega wpisac w cv? Wyzsze raczej
    przemilczec (patrz dowcip o profesorze i hydrauliku)?, ale mature to
    kurier chyba moze miec?
    TA