PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto znajdzie szybciej prace? informatyk czy elektronik ?

  • 1. Data: 2003-06-16 18:27:58
    Temat: Re: Kto znajdzie szybciej prace? informatyk czy elektronik ?
    Od: Andrzej Górny <AGorny@spamerom_nieeragsm.info>

    Łukasz wrote:

    > Kto znajdzie szybciej prace? dobry informatyk czy dobry elektronik ?

    To zalezy...

    --
    Andrzej Górny

  • 2. Data: 2003-06-16 18:30:07
    Od: "Łukasz" <u...@o...pl>

    Kto znajdzie szybciej prace? dobry informatyk czy dobry elektronik ?

  • 3. Data: 2003-06-16 18:34:23
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kto znajdzie szybciej prace? dobry informatyk czy dobry elektronik ?

    jeśli myślisz o sobie, to nie może tak być, że jak wybierzesz informatykę to
    będziesz dobrym informatykiem, a jak elektronikę to dobrym elektronikiem.
    Wybierz to co lubisz, a wtedy będziesz w tym dobry. Bo jeśli wybierzesz to,
    co powiedzą Ci inni, to na pewno dobry w tym nie będziesz. A po kilku latach
    będziesz żałował wyboru.

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia

  • 4. Data: 2003-06-16 18:35:13
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kto znajdzie szybciej prace? dobry informatyk czy dobry elektronik ?

    po cholere wysylasz nowego posta na ten sam temat o ktory pytales wczoraj?

  • 5. Data: 2003-06-16 18:36:54
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej W" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Łukasz" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > po cholere wysylasz nowego posta na ten sam temat o ktory pytales wczoraj?

    a skoro strasznie potrzebujesz odpowiedzi to wejdz na dowolny portal z
    ogloszeniami i poszukaj ilu potrzebuja informatyków a ilu elektroników....

  • 6. Data: 2003-06-16 19:01:06
    Od: r...@r...pl

    "?ukasz" <u...@o...pl> wrote:
    > Kto znajdzie szybciej prace? dobry informatyk czy dobry elektronik ?

    _tu_ i _teraz_ oczywiscie informatyk.

    pozdrawiam

    romekk
    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 7. Data: 2003-06-16 21:16:36
    Od: Konrad B. <K...@p...neostrada.pl>

    > Kto znajdzie szybciej prace? dobry informatyk czy dobry elektronik ?

    1. W Polsce nie istnieje przemysł elektroniczny (darujmy sobie
    producentów autoalarmów i domofonów - w technikum ludzie robią
    bardziej zaawansowane prace dyplomowe...) - jest kilka firm,
    które znalazły sobie nisze i coś tam robią, czasem nawet
    sprzedają za granicę - ale... pod tym względem Czechy, Estonia
    czy Łotwa wyprzedzają nas o lata świetlne...
    2. Dzięki "polityce" kolejnych rządów inwestorzy zagraniczni
    omijają nasz kraj. Wprawdzie mamy Intela nad morzem i Motorolę
    w Krakowie - ale tylko SOFT ! Motorola szuka u nas elektroników
    do pracy w Czechach...
    3. Stanowisko pracy informatyka = komputer. Stanowisko pracy
    elektronika = komputer + sprzęt pomiarowy + jakaś lutownica +
    itp + itd (np. koszt oprogramowania - włosy dęba stają) ->
    dlatego u nas powstaje tak mało firm z branży elektronicznej...

    Nie idź na elektronikę - bo i tak nie będziesz pracować w
    zawodzie, chyba że chcesz robić doktorat i wtedy zmyć się za
    granicę...

    BTW...
    Czy wiecie, że np. na Polibudzie Warszawskiej o 300 miejsc na
    elektronice "walczy" mniej niż 100 (słownie: sto !) osób (tyle
    osób deklaruje, że chce iść na elektronikę a nie informatykę).

  • 8. Data: 2003-06-17 06:30:23
    Od: "JK" <j...@o...pl>

    > Kto znajdzie szybciej prace? dobry informatyk czy dobry elektronik ?

    ja wybralem 8 lat temu elektronike a teraz pracuje jako informatyk ....
    te dwie dziedziny maja duzo wspolnego ze soba.

  • 9. Data: 2003-06-17 08:14:34
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Konrad B. wrote:

    > 1. W Polsce nie istnieje przemys? elektroniczny

    otoz to..wszyscy dobrzy z moich znajomych to :
    francja, japonia ( co prawda wrocil bo byl nieznosny w kontaktach
    osobistych ), ewentualnie stany..mowie o najlepszych

    > BTW...
    > Czy wiecie, ?e np. na Polibudzie Warszawskiej o 300 miejsc na
    > elektronice "walczy" mniej ni? 100 (s?ownie: sto !) osób (tyle
    > osób deklaruje, ?e chce ioeae na elektronik? a nie informatyk?).

    taaak ? a skad masz takie dane ? z dziekanatu ?
    poza tym nie wiem czy ten podzial jest aktualny w tym roku bo sie
    zmienialo. noi elektronika to na PW : radioelektronika, mikro/opto, itp
    a "informaatyka" to telekomunikacja i czysta informatyka, lub automatyka
    ten podzial byl dawno

    a juz w ogole z czapy to o ile wiem to na PW miejsc jest 600
    300 sem. letni i 300 sem. zimowy..

    m.

  • 10. Data: 2003-06-17 08:35:06
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Marcin Strzyzewski wrote:

    > a juz w ogole z czapy to o ile wiem to na PW miejsc jest 600
    > 300 sem. letni i 300 sem. zimowy..

    no wlasnie. chcialo mi sie wejsc na strone i

    Kierunki studiów na studiach dziennych I stopnia
    w roku akademickim 2003/2004 lp.
    opcja wyboru

    liczba miejsc
    1 Makrokierunek : I grupa specjalnos'ci - Elektronika i Inz.ynieria
    Komputerowa oraz Inz.ynieria Biomedyczna 200 *
    2 Makrokierunek : II grupa specjalnos'ci - Telekomunikacja 200 *

    ehhh..i tak rodza sie plotki

    m.