PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: dwa stanowiska w umowie o prace

  • 1. Data: 2003-06-16 16:40:35
    Temat: Re: dwa stanowiska w umowie o prace
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > czy sa jakies przeciwskazania albo konsekwencje zamieszczenia dwoch
    > stanowisk w umowie o prace? przykladowo: zamiast "pracownik ds.

    Nie ma zadnych - u mnie wszyscy w firmie maja handlowiec - ktostam.
    Bo sie szefowie zabezpieczaja.

    FX

  • 2. Data: 2003-06-16 16:53:37
    Od: "Doggie" <d o g g i e @ o p . p l>

    w wiadomości news:bckrug$oqg$1@news.onet.pl
    FX <f...@p...onet.pl> pisze nam:

    > Nie ma zadnych - u mnie wszyscy w firmie maja handlowiec - ktostam.
    > Bo sie szefowie zabezpieczaja.

    a przed czym sie ci szefowie tak zabezpieczaja? :)

    --
    pozdrawiam, doggie
    "no obstacles, only challenges..."

  • 3. Data: 2003-06-16 16:57:01
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > a przed czym sie ci szefowie tak zabezpieczaja? :)

    Bo przyszedl kiedys koles ktory byl zatrudniony jako serwisant.

    Ktos kazal mu przygotowac oferte do przetargu (dokladnie wyszukac
    produkty spelniajace kryteria). On stwierdzil ze tego nie zrobi. Po ostrej
    klotni dostal nagane wiec trzasnal drzwiami. Potem przyniosl
    wypowiedzenie i oddal sprawe do sadu pracy.

    Sprawe wygral - bo nie mial tego na liscie obowiazkow.

    Od tego czasu kazdy ma stanowisko Handlowiec - Serwisant, Handlowiec -
    Kierownik Projektu, Handlowiec - Programista itp ;-)

    Ciekawie to brzmi... Handlowiec - Programista

    FX

  • 4. Data: 2003-06-16 17:10:36
    Od: "Doggie" <d o g g i e @ o p . p l>

    w wiadomości news:bckst6$r8s$1@news.onet.pl
    FX <f...@p...onet.pl> pisze nam:

> [...]
    > wypowiedzenie i oddal sprawe do sadu pracy.
    >
    > Sprawe wygral - bo nie mial tego na liscie obowiazkow.

    rozumiem. i widze to, jako swoj atut w dyskusji. na kontakcie z informatyka
    zalezy mi, faktycznie rowniez tym zajmuje sie w firmie, to szef chcial, zeby
    byl to rowniez marketing, a konkretnie znajdywanie klientow. czyli z
    dodaniem stanowiska do umowy powinno byc ok.