PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto znajdzie szybciej prace? informatyk czy elektronik ?

  • 11. Data: 2003-06-17 17:27:06
    Temat: Re: Kto znajdzie szybciej prace? informatyk czy elektronik ?
    Od: Konrad B. <K...@p...neostrada.pl>

    Tak było przez dłuższy czas. Informacje o tym, ile osób chciało
    iść na elektronikę (specjalność "dostawało" się później) mam od
    gościa, który był zatrudniony przy rekrutacji. Ale to było ze 3
    lata temu.
    Trudno nie uwierzyć w te dane (poniżej 100 osób na 300 miejsc)
    - skończyłem elektronikę na P.W. i wiem ile przypadkowych osób
    tam trafiło. Nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś po prostu
    pchano na elektronikę tych, którzy mieli za mało punktów na
    egzaminie, żeby dostać się na potok informatyczny...

    > 1 Makrokierunek : I grupa specjalnos'ci - Elektronika i Inz.ynieria
    > Komputerowa oraz Inz.ynieria Biomedyczna 200 *
    [ciach]...

    Może pójdą po rozum do głowy i zrobią 100 :)
    200 elektroników rocznie - to za dużo jak na potrzeby polskiego
    "przemysłu" elektronicznego...

  • 12. Data: 2003-06-17 17:46:31
    Od: "Łukasz" <u...@o...pl>

    bo cholera .. na grupie oczekuje dobrej odpoiwedzi :) a nie ... glupich uwag
    .... super internauto :) pozdro
    Użytkownik Maciej W <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bcl2l2$c1q$...@n...onet.pl...

  • 13. Data: 2003-06-17 18:12:47
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Konrad B. wrote:

> [...]
    > pchano na elektronikę tych, którzy mieli za mało punktów na
    > egzaminie, żeby dostać się na potok informatyczny...

    e tam mozna sie po elektronice zajac tez czyms fajnym
    nikt nie kaze ci kabelkow lutowac...tylko jak ja ..skonczylem opto
    a potem bylem w tele...i co ? wiem jak wyglada i dlaczego dziala
    swiatlowod :)

    > 200 elektroników rocznie - to za dużo jak na potrzeby polskiego
    > "przemysłu" elektronicznego...

    i produkowac informatykow ? heh ..niektorzy ludzie z drugiego wlasnie
    potoku to pozal sie boze informatycy..tacy jak niektorzy na elektronice :)

    m.

    ps.kiedy skonczyles ?

  • 14. Data: 2003-06-23 12:47:50
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    "Łukasz" <u...@o...pl> wrote:
    > bo cholera .. na grupie oczekuje dobrej odpoiwedzi :) a nie ... glupich uwag
    > .... super internauto :) pozdro
    Zanim zaczniesz wymagac od innych zacznij wymagac od siebie.
    Polecam zacząć odpowidać po postem i ciąć zbędne cyctaty bo jak na razie
    nie nadajesz się ani na informatyka ani na elektronika.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki