PracaGrupypl.praca.dyskusje › FMCG

  • 1. Data: 2003-06-16 17:27:12
    Temat: FMCG
    Od: "F" <l...@w...pl>

    Witam.
    Czesto spotykam sie ze skrotem FMCG ... co on wlasciwie oznacza? :)))

    Ktos pomoze?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-16 17:29:32
    Temat: Re: FMCG
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Czesto spotykam sie ze skrotem FMCG ... co on wlasciwie oznacza? :)))
    > Ktos pomoze?

    Fast Moving Consumable Goods - tak mi sie wydaje.

    Czyli "Konsumpcyjne dobra szybko zbywalne" - pewnie spozywka ;-)

    FX

  • 3. Data: 2003-06-16 17:31:12
    Od: "F" <l...@w...pl>

    dzieki, i sorry za odp na priv...

    pozdrawiam

    Użytkownik "FX" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    :)))

  • 4. Data: 2003-06-16 18:15:14
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    FX wrote:
    >pewnie spozywka ;-)

    nie tylko zarcie, tez srodki czystosci itd.

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 5. Data: 2003-06-16 18:28:46
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

    > Fast Moving Consumable Goods - tak mi sie wydaje.

    wydawało mi sie za raczej "Fast Moving Consumer Goods"

    > Czyli "Konsumpcyjne dobra szybko zbywalne" - pewnie spozywka ;-)

    czyli nie konsumpsyjne...:) lecz "dobra szybko zbywalne" , wchodza w to tez np
    papierosy, (nie wiem czy to artykuly spozywcze....)

  • 6. Data: 2003-06-16 20:25:49
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > wydawało mi sie za raczej "Fast Moving Consumer Goods"

    A jaka to roznica? ;-)
    (A tak na serio: to nie bylem do konca pewien czy to Consumer
    czy Consumable bo z angielskiego to ja raczej detka jestem).

    > czyli nie konsumpsyjne...:) lecz "dobra szybko zbywalne" , wchodza w to
    tez np
    > papierosy, (nie wiem czy to artykuly spozywcze....)

    Eeeetam... Czepiacie sie ;-)

    FX