PracaGrupypl.praca.dyskusjeKrótki kursik netykiety › Re: Krótki kursik netykiety
  • Data: 2003-01-13 08:21:52
    Temat: Re: Krótki kursik netykiety
    Od: "PASQUALE" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    > Zacząłem przeglądać tę grupę całkiem nie dawno i zauważyłem, że sporo
    > osób nie zna podstawowych zasad albo jest zbyt leniwa by ich
    > przestrzegać.

    Jestem za! Zgadzam sie z tym, ze czasem jest trudno sie doczytac o co tak
    naprawde chodzi, szczegolnie jesli jest to jakis juz jedenasty czy ktorys
    glos w dyskusji. Licze na to, ze wiekszosc Grupowiczy nie potraktuje tej
    uwagi jako "madrzenie sie" mojego przedmowcy i zastosuje sie do prosby. Tak
    bedzie nam wszystkim latwiej.

    Pozdrawiam wszystkich
    PASQUALE