PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kradzieze w firmie

  • 1. Data: 2004-02-15 16:46:24
    Temat: Kradzieze w firmie
    Od: "VanVonVen" <v...@N...interia.pl>

    Witam wszystkich

    Pracuje w pewnej hurtowni w magazynie. Od pewnego czasu, w miejscu pracy
    ktos zaczal podkradac rzeczy. Osoba(y) ta(e) "dziala" w taki sposob, iz
    wyciaga zawartosc opakowania, a samo opakowanie wrzuca w dosc niedostepne
    miejsca (m.in. pod palety, na ktorych lezy towar). Moje pytanie jest
    nastepujace. Czy zna ktos moze jakies ciekawe sposoby jak znalezc takiego
    cwaniaczka. Mam na mysli np. jakis test psychologiczny, ktory wskazalby
    potencjalnego sprawce lub cos podobnego. Byc moze ktos z Was mial podobne
    problemy w swoich firmach lub miejscach pracy. Za wszelkie informacje z gory
    dziekuje. Dodam tylko, ze w miejscu pracy, w ktorym pracuje zarobki wcale
    nie sa takie niskie. Nie mamy zadnych kontroli osobistych.

    --
    VanVonVen

  • 2. Data: 2004-02-15 17:09:28
    Temat: Re: Kradzieze w firmie
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    VanVonVen <v...@N...interia.pl) zapodał (-a):

> [...]
    > gory dziekuje. Dodam tylko, ze w miejscu pracy, w ktorym pracuje zarobki
    > wcale nie sa takie niskie. Nie mamy zadnych kontroli osobistych.

    1/ kamery przemysłowe (nawet nie koniecznie podłączone, oby dużo i 'na oko'
    ogarniały cały teren...

    /2 szpieg na firmie (znajomy ma duuuży magazyn i po prostu dwie osoby mają
    wyższą pensję... - podobno wielu tak praktykuje)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-02-15 18:39:46
    Od: "Judyta" <e...@w...pl>

    Gdybyś zatrudnił Świadków Jehowy nie miałbyś takich problemów. To ludzi
    pracowici i uczciwi. Z nimi nie miałbyś problemu. Nawet kamer nie
    potrzebowałbyś zamieszczać. Rozwiązanie należy do Ciebie. To moja taka
    zyczliwa rada. Sama poszukuje pracy i jestem ŚJ, ale nie narzucam się i ie
    wiem nawet skąd jesteś, tak tylko, po przeczytaniu Twojego postu przyszlo mi
    do glowy aby Ci odpowiedziec.

    Pozdrawiam i zycze pomyslnego zalatwienia zalatwienia sprawy !!!

  • 4. Data: 2004-02-15 18:52:58
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik "Judyta" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiem nawet skąd jesteś, tak tylko, po przeczytaniu Twojego postu przyszlo

    Dziewczyno, nawołujesz do dyskryminacji religijnej. Jeśli jesteś taka
    uczciwa, to odwołaj się do cnoty poszanowania prawa. Obowiązuje zakaz
    dyskryminacji ze względu na wyznanie i pracodawcy nie wolno zatrudniać kogoś
    dlatego że wyznaje bądź nie daną religię.

    --
    mangha
    "Wait," he says... ... do I look like a waiter?

  • 5. Data: 2004-02-15 18:54:17
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@g...pl>

> [...]
    > dziekuje. Dodam tylko, ze w miejscu pracy, w ktorym pracuje zarobki wcale
    > nie sa takie niskie. Nie mamy zadnych kontroli osobistych.

    ale powiedz co wynosza...diamenty??odkurzacze??? kiedyś w FSO wywozono
    silniki przyspawane do ramy pod ciezarówką, albo dołączano 2 wagony
    samochodów na rampie...sa rozne sposoby na rozny towar. a byla kiedys taka
    kobieta co wynosila dziennie 0,5 l spirytusu z gorzelni i wiedziano ze to
    ona , a na kontr. osobistej nic nie znalezli...Jak myślisz, jak to robiła?

  • 6. Data: 2004-02-15 18:55:55
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > /2 szpieg na firmie (znajomy ma duuuży magazyn i po prostu dwie osoby mają
    > wyższą pensję... - podobno wielu tak praktykuje)

    3. Powazna rozmowa przelozonyego firmy z calym zespolem, polaczona z
    ostrzezeniem, ze jesli ktos "wpadnie" bedzie to polaczone z dyscyplinarka.
    Moze smieszne, ale czasem wystarczy, zeby ktos sobie uswiadomil, czym
    ryzykuje podzerajac batona czy inny produkt.
    4.Ulatwienie pracownikom zakupu towarow bedacych na skladzie?. Jesli nie sa
    to duze opakowania zbiorcze, to taka mozliwosc moze wystarczyc, zeby
    "nieosiagalny" towar przestal kusic lub jego potzreba zostala w latwy
    uczciwy sposob zaspokojona.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > --
    > Dominik Siedlak (bachus)
    > bachus(@)irc(.)pl

    ---

  • 7. Data: 2004-02-15 18:57:33
    Od: "VanVonVen" <v...@N...interia.pl>

> [...]
    > wiem nawet skąd jesteś, tak tylko, po przeczytaniu Twojego postu przyszlo

    To co napisalas to lekki OT. Ale od razu nasuwa mi sie nasuwa pkt z kodeksu
    pracy (nie wiem ktory, ale jak bedzie ktos docielkiwy to poszukam), ktory
    mowi, ze nie wolno nikogo dyskryminowac ze wzgledy na plec, wiare itd.. Z
    calym szacunkiem, ale Twoje podejscie jest lekko absurdalne.

    --
    VanVonVen

  • 8. Data: 2004-02-15 19:02:47
    Od: "VanVonVen" <v...@N...interia.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > 1/ kamery przemysłowe (nawet nie koniecznie podłączone, oby dużo i 'na
    oko'
    > ogarniały cały teren...
    Pomysl dobry, ale wiaze sie z calkiem niemalymi kosztami

    > /2 szpieg na firmie (znajomy ma duuuży magazyn i po prostu dwie osoby mają
    > wyższą pensję... - podobno wielu tak praktykuje)
    A co do tej wersji, to mysle, ze nie jest to szczesliwe rozwiazanie, bo czy
    predzej czy pozniej to i tak zaloga sie dowie, kto jest wybrancem-szpiegiem
    (chyba, ze bylby on zmieniany co jakis czas)

    Wroce jeszcze do mojego pytania. Mi bardziej zalezy na jakiejs metodzie,
    przy uzyciu ktorej zlodziej sam sie wskaze :) A wtedy sprawa oczywista:
    dyscyplinarka, a i pozostali, mysle, naucza sie wiele. Niestety dla zlodziei
    nie mam miejsca

    --
    VanVonVen

  • 9. Data: 2004-02-15 19:10:19
    Od: "VanVonVen" <v...@N...interia.pl>

    Użytkownik "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c0of8e$973$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ona , a na kontr. osobistej nic nie znalezli...Jak myślisz, jak to robiła?

    Tak jak napisalem w poscie inicjujacym te dyskusje. Nie chce zdradzac branzy
    w jakiej pracuje, ale wyobraz sobie ogromny magazyn, w ktorym na regalach
    lezy ok. kilkadziesiat tys. pozycji w opakowaniach mniej wiecej 5x1x2cm.
    Gdzie kazdy moze wyjac zawartosc i ja schowac nawet w najbardziej nietypowe
    miejsce. Bede sie powtarzal, ale ja pytam o to czy zna ktos jakies metody,
    przy uzyciu ktorych zlodziej wskaze sie sam. Chodzi mi o taka lekka
    manipulacje, bo wiem, ze ktos kradnie.

    --
    VanVonVen

  • 10. Data: 2004-02-15 19:32:05
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > miejsce. Bede sie powtarzal, ale ja pytam o to czy zna ktos jakies metody,
    > przy uzyciu ktorych zlodziej wskaze sie sam. Chodzi mi o taka lekka

    Duzy magazynn, duzy asortyment.
    Jesli nie chcesz inwestowac w prewencje, a towar cieszy sie podobnym
    "popytem" bez szczegolnego preferowania jakiejs grupy, to pozostaje liczyc
    na przypadkowe schwytanie zlodzieja.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##