PracaGrupypl.praca.dyskusjeKradzieze w firmie › Kradzieze w firmie
    From: "VanVonVen" <v...@N...interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Kradzieze w firmie
    Date: Sun, 15 Feb 2004 16:46:24 GMT

    Witam wszystkich

    Pracuje w pewnej hurtowni w magazynie. Od pewnego czasu, w miejscu pracy
    ktos zaczal podkradac rzeczy. Osoba(y) ta(e) "dziala" w taki sposob, iz
    wyciaga zawartosc opakowania, a samo opakowanie wrzuca w dosc niedostepne
    miejsca (m.in. pod palety, na ktorych lezy towar). Moje pytanie jest
    nastepujace. Czy zna ktos moze jakies ciekawe sposoby jak znalezc takiego
    cwaniaczka. Mam na mysli np. jakis test psychologiczny, ktory wskazalby
    potencjalnego sprawce lub cos podobnego. Byc moze ktos z Was mial podobne
    problemy w swoich firmach lub miejscach pracy. Za wszelkie informacje z gory
    dziekuje. Dodam tylko, ze w miejscu pracy, w ktorym pracuje zarobki wcale
    nie sa takie niskie. Nie mamy zadnych kontroli osobistych.

    --
    VanVonVen