PracaGrupypl.praca.dyskusje › fajna praca

  • 1. Data: 2004-02-15 18:29:53
    Temat: fajna praca
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Poszukuje się uczciwych, godnych zaufania współpracowników, którzy są
    zainteresowani wysokimi zarobkami w niepełnym wymiarze czasu w komforcie
    własnego domu. To jest sprawdzona metoda uzyskiwania dochodów o niewielkim
    nakładzie czasu i wysiłku. (kilka godzin dziennie)

    Wyślij do mnie e-mail na adres : d...@w...pl

    Wspaniałego dnia!

  • 2. Data: 2004-02-15 18:49:23
    Temat: Re: fajna praca
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > własnego domu. To jest sprawdzona metoda uzyskiwania dochodów o niewielkim
    > nakładzie czasu i wysiłku. (kilka godzin dziennie)

    O! całe zycie czekam, az świat bedzie taki wspaniały, ale dawka naiwności w
    moim mozgu nie przekracza nawet 3 :(

  • 3. Data: 2004-02-15 18:49:40
    Temat: LUUUUUUUUUUUUUUDZIE~!!!!!!!!!!!!
    Od: "KT" <s...@w...pl>

    ludzie dajcie sobie spokoj, zygac sie chce z tego!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 4. Data: 2004-02-15 19:32:08
    Od: Michał Zaborowski <m...@o...pl>

    Ja zwykle wysyłam do abuse - akurat na WP
    radzą sobie z takimi osobnikami dość sprawnie.

    Inne rozwiązanie to odpowiedzieć - wysłaniem
    instalacji Linuxa....

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)

    Uwaga: z adresu proszę usunąć _nospam_

  • 5. Data: 2004-02-15 19:57:27
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/15/2004 7:29 PM, Magda wrote:

> [...]
    > własnego domu. To jest sprawdzona metoda uzyskiwania dochodów o niewielkim
    > nakładzie czasu i wysiłku. (kilka godzin dziennie)

    Moja teściowa nie musi (bo nie żyje) i do tego jakaś firma przysłała jej
    kwit, że dofinansuje wczasy na majorce kwotą 36 000 zł, wystarczy, że
    zadzwoni.

    Pzdr: Catbert

  • 6. Data: 2004-02-17 12:07:25
    Od: "GrzechG" <o...@o...antyspam.pl>

    d...@w...pl

    Fiu fu, chyba ładn afucha sie szykuje! Firma wp ;-) solidna firma - szkoda
    tylko ze moge miec taki sam mail!
    :-) Samym adresem wzbudzasz poważanie :-) Naprawde widac ze kasiore rowno
    trzepiesz :-)