PracaGrupypl.praca.dyskusje › ADB Polska Sp. z o. o. (Zielona Gora) - pytanie o opinie

  • 1. Data: 2004-02-15 15:36:56
    Temat: ADB Polska Sp. z o. o. (Zielona Gora) - pytanie o opinie
    Od: "gucio" <g...@p...fm>

    Dzien dobry,

    W zwiazku z tym ze zamierzam zlozyc podanie to w/w w temacie firmy
    chcialbym sie zapytac o opinie na jej temat.
    Czyli jaka atmosfera pracy w niej panuje, jakie sa mozliwosci rozwoju i
    ewentualnie na jakie wynagrodzenie mozna w niej liczyc.
    Za wszystkie ewentualne informacje zwiazane z tematem dziekuje.

  • 2. Data: 2004-02-15 16:04:09
    Temat: Re: ADB Polska Sp. z o. o. (Zielona Gora) - pytanie o opinie
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Użytkownik "gucio" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > ewentualnie na jakie wynagrodzenie mozna w niej liczyc.
    > Za wszystkie ewentualne informacje zwiazane z tematem dziekuje.

    Ja startowałem do nich jakieś 2 lata temu, nawet dostałem się na rozmowę,
    ale niestety ze względu na brak odpowiednich kwalifikacji odpadłem. Wymagają
    naprawdę sporo. Z istotniejszych rzeczy, które pamiętam to:
    - zadaniowy czas pracy, tzn. jak nat czymś utkwisz, twój problem. Siedzisz
    tak długo, aż go rozwiążesz. Czyli często praca do 22 - giej i dłużej
    + kursy angielskiego opłacane przez firmę