PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy to duzo ?

  • 1. Data: 2004-02-15 12:53:11
    Temat: czy to duzo ?
    Od: "kadrowy" <j...@g...pl>

    czy 3000 zl netto na miesiac legalnie + wszelkie ubezp. itd itp
    za prace w pelnym etacie w stacjonarnym zakladzie pracy - jakaby ona nie byla -
    normalna dla czlowieka.
    to duzo czy malo ?

  • 2. Data: 2004-02-15 12:56:58
    Temat: Re: czy to duzo ?
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i kadrowy wygrazmolil(a):

    > czy 3000 zl netto na miesiac legalnie + wszelkie ubezp. itd itp
    > za prace w pelnym etacie w stacjonarnym zakladzie pracy - jakaby ona nie byla -
    > normalna dla czlowieka.
    > to duzo czy malo ?

    W polskich warunkach to duzo. Wiekszosc zarabia 1200brutto.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

  • 3. Data: 2004-02-15 13:13:32
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kadrowy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    Witam,

    Ja pracowałem w różnych firmach i moje zrobki wachały się bardzo,
    ale wydaje mi się że jak na takie czasy jak mamy to jest dobra pensja.

    Pozdr.
    TS.

  • 4. Data: 2004-02-15 14:46:52
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/15/2004 1:56 PM, Bischoop wrote:

    > Liscie opadly i kadrowy wygrazmolil(a):

    > W polskich warunkach to duzo. Wiekszosc zarabia 1200brutto.

    To zależy dla kogo ta płaca.
    Za pracę 8h, w pomieszczeniu zamknietym, np. przy komputerze dla osoby z
    1-2 letnim stażem całkiem OK.
    Dla członka zarządu nieciekawej spółki to jałmużna.
    takie czasy, że dobremu specjaliście z doświadzczeniem proponuje się
    często mniej niż owe 3k.

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-02-16 08:45:25
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    > czy 3000 zl netto na miesiac legalnie + wszelkie ubezp. itd itp
    > za prace w pelnym etacie w stacjonarnym zakladzie pracy - jakaby ona nie byla -
    > normalna dla czlowieka.
    > to duzo czy malo ?

    Zależy od branży i doświadczenia. Przykładowo, ze znalezieniem
    w Warszawie za tyle naprawdę doświadczonego programisty miałbyś
    spore kłopoty.

    T.