PracaGrupypl.praca.dyskusjeKorporacje: Szczury już nie chcą biegać › Re: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
    From: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Korporacje: Szczury już nie chcą biegać
    Date: Wed, 9 Mar 2005 10:08:36 +0100

    "vertret(at)op.pl" <vertret @ op.pl> wrote in message
    news:d0m4u6$5nu$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > sposob ma szanse utrzymac sie na rynku - prawa ekonomii sa nieublagane :(
    >
    > Dlaczego niestety? Ja bym powiedział "dzięki Bogu".
    > Ma to nawet duży plus, bo wiedząc jakie gazety człowiek czyta już mniej
    > więcej wiemy czego się po nim spodziewać.
    > Ludzi inteligentnych nie zaciekawi szmatławiec w kiosku lub w tv,
    > niezależnie od tego jak głośno by go reklamowano, bo to po prostu inny
    > poziom percepcji.

    Niestety dotyczy modelu spoleczenstwa, czyli tego ze jest za malo ludzi
    inteligentnych, aby byli w stanie utrzymac taka gazeta.... i nie bedzie co
    czytac :\
    Bo TV juz spisalem na straty i od kilku lat nie korzystam z tego wynalazku..
    pokusze sie nawet o stwierdzenie, ze to medium jakim jest telewizja ma
    pewien swoj target, do ktorego ja nie naleze.

    pozdrawiam
    Zbyszek