PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    From: "op23" <o...@r...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Date: Tue, 24 Nov 2009 19:17:22 +0100

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > No np. dystrybucje linuksa mają własne strony, korzystają ze stron
    > uznanych,
    > gdzie nie lądują żadne pirackie i nieautoryzowane linki.

    Oj chłopie chłopie. Nie wiesz nawet czy producenci programów sami nie dbają
    by można je było znaleźć w każdym P2P. Bo może i oni ułatwiają kaziowi
    uzyskanie dostępu do swoich programów, ale równie łatwo mogą potem przymusić
    tego kazia do płacenia za korzystanie.

    > Podobnie jak np.
    > nie uświadczysz linków do legalnego contentu Blizzarda na stronach innych
    > niż Blizzarda.

    Oj chłopie chłopie. A czym się te contenty różnią ? Ja swoje programy
    udostępniam w wybranych sieciach P2P bo i tak bym ich nie sprzedał kaziowi.
    I też mam legalne na swojej witrynie. Nie przeszkadza. Stać mnie. Akurat nie
    torenty, ale ... no czemu nie, może to zrobię.

    > Na stronach z nielagalnym contentem trafia się od czasu do
    > czasu jakaś legalna perełka, ale to jest promil tego co się tam przewija.

    Strony jak strony.

    > To przeczytaj wątek od początku.

    Jeszcze raz ? To może sam to zrób.

    > A nie ma specjalnego powodu sądzić, by TA
    > strona torrentowa różniła się znacząco od innych tego typu stron.

    Mnie w ogóle nie interesują takie strony, ale spróbowałem i wiem jak
    działają. Jeśli jest tam jakiekolwiek oprogramowanie to wyłącznie dlatego,
    że użytkownicy chcą je tam widzieć. Administratorzy jak administratorzy,
    wyświetlą reklamkę i tyle z tego mają.

    > Ludzie piracą (nie kradną) software dlatego że to jest łatwo zrobić, nie
    > dlatego
    > że go potrzebują,

    ROTFL

    >czy chcą/nie chcą go chronić.

    Mówiłem, że nie chcą

    > To prosty fakt i nie ma co się
    > nad tym rozstrząsać.

    Tak, to proste jest.

    > Podobnie jest z jeźdzeniem "na gapę".

    Pół autobusu na gapę jeździ ? Poza tym ... autobusy oczywiście powinny być
    darmowe. Po to między innymi płacimy podatki by publiczną komunikację
    finansować: drogi, autobusy itd . Nie po to by jeden z drugim miał za co
    żyć.