PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konto bankowe osoby bezrobotnej?

  • 11. Data: 2002-06-24 09:37:53
    Temat: Re: Konto bankowe osoby bezrobotnej?
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    1. bezrobotny na wlasne zyczenie moze miec przekazywany zasilek/swiadczenie
    na konto, u mnie konto ma okolo 75% osob w roznych bankach
    2. termin przelwu zalezy tylko i wylacznie od posredniaka, a gotowki od
    ustalen bank-posredniak
    3. art.30 Dz.U. 25 poz 253 z 2002r., zmiana u stawie o bezrobociu:
    w art. 37n w ust. 2 w pkt 3 po wyrazach "z innych tytułów niż wymienione w
    pkt 1 i 2" dodaje się wyrazy "z wyłączeniem przychodów uzyskanych z tytułu
    odsetek lub innych przychodów od środków pieniężnych zgromadzonych na
    rachunku podatnika";

    Jean

  • 12. Data: 2002-06-25 08:23:01
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > TO muszę cię zmartwic ... poznanski UP ma umowe z PKO BP i wysyla tam
    > okolo 75 % bezrobotnych .. tez sprawdzone osobiscie ale nie od
    > strony bezrobotnego :))

    No kurka, co kraj to obyczaj się okazuje. W znanym mi Urzędzie owszem,
    wypłaty dokonuje PKO BP, ale tylko gotówkowej, i nie ma od tego żadnych
    opcjii...

    Wojtek

  • 13. Data: 2002-06-25 10:13:39
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    wiem, zalezy od urzedu, a najczesciej od skarbony (ksiegowej) ktorej ciezko
    jest cos wylumaczyc...

    Jacek

  • 14. Data: 2002-06-26 11:51:22
    Od: "sickboy.lub.pl" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nie
    >
    > BZDURA
    > Przychody nie maja mic wspolnego z mozliwoscia zarejestrowania jako
    > bezrobotny
    > Przychody maja jedynie zwiazek z prawem do zasilku i gdy sa wieksze nie
    > polowa
    > jakiejs tam sredniej to zasilku nie dostaniesz !

    ta, zgadza sie. to bedzie jakieś 300 zl. żeby miec takieodsetki co miesiąc z
    ROR'u tzreba na nim miec pewnie kilkadziesiąt tysięcy.

    pozdr
    marcin