PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Szwecji

  • 1. Data: 2002-06-21 16:12:33
    Temat: Praca w Szwecji
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Wybieram się na wakacje do Szwecji trochę popracować. Pracę mam załatwioną,
    ale nie wiem jakie są koszty utrzymania w tym kraju.
    Może ktoś ma jakieś doświadczenia?
    Za wszelkie informacje z góry dziękuje!

    Pozdr.
    Bogdan

  • 2. Data: 2002-06-21 19:28:35
    Temat: Re: Praca w Szwecji
    Od: "MichelDiabolo" <b...@g...pl>

    tez sie wybieram i chetnie poslucham :)
    co bedziesz robic? i czy wiesz ile mniej wiecej zarobisz? Bo ja jade w
    ciemno i im wiecej informacji zdobede o czymkolwiek tym lepiej.
    Dzieki.

  • 3. Data: 2002-06-21 22:18:53
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    Użytkownik "Bogdan" napisał w wiadomości
> [...]
    załatwioną,
    > ale nie wiem jakie są koszty utrzymania w tym kraju.

    Drogie są czynsze i jedzenie. Za siedem tysięcy koron w Sztokholmie i
    sześć na prowincji można normalnie wyżyć, bez fajerwerków, ale i
    bez jakiegoś drastycznego oszczędzania. Drastycznie oszczędzając można
    zejść (i to pewnie sporo) poniżej tych kwot.

    Paweł
    --
    www.szwedzka.pl

  • 4. Data: 2002-06-22 12:28:04
    Od: "dominik" <d...@g...pl>

    Użytkownik Bogdan <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aevjg8$mhv$...@n...onet.pl...
> [...]
    załatwioną,
    > ale nie wiem jakie są koszty utrzymania w tym kraju.

    Witam,
    Jak ja jezdzilem, to bralismy prawie cale jedzenie z Polski, tzn. chleby,
    konserwy, zupki chinskie. Ale wiem, ze czesc jedzenia mozna kupic na miejscu
    bezposrednio od rolnikow i nawet sie to oplaca. Tak bralismy mieso, mleko,
    ziemniaki. Co prawda czasami byla to zywnosc przeterminowana... ale co tam.
    Zjadlem i zyje. Z zakwaterowaniem.. hm... pola namiotowe sa drogie, wiec
    najlepiej mieszkac u gospodarza jesli pozwoli namioty rozbic ... lub tez w
    pare osob wynajac jakies mieszkanko. Jesli sie dobrze orientuje... to 2
    pokoje kosztowaly nas ok 2 - 3 tys. koron. Ok... .pozdrawiam... i
    powodzenia.

  • 5. Data: 2002-06-22 13:02:44
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > tez sie wybieram i chetnie poslucham :)
    > co bedziesz robic? i czy wiesz ile mniej wiecej zarobisz? Bo ja jade w
    > ciemno i im wiecej informacji zdobede o czymkolwiek tym lepiej.
    > Dzieki.

    Ja wiem tyle, że będe dostawał ok 20zł/h (po przeliczeniu). Jest to
    'sprzątanie' chyba w przedszkolach, ale nawet nie wiem co to znaczy
    'sprzątanie' - malowanie, czy może odkurzanie???
    Praca ma się zacząć chyba od 8. W ciągu 10 godz. ma być tylko przerwa na
    przegryzienie czegoś!
    Jak się jeszcze coś dowiem to napiszę.

    Pozdr.
    Bogdan