PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym

  • 11. Data: 2005-04-13 14:51:26
    Temat: Re: Kontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym
    Od: "rc" <r...@v...pl>

    Sprawdz sobie na stronie Comarchu a wtedy zobaczysz ze nie ma oddzialu w
    Piasecznie na ulicy Bialej :)

  • 12. Data: 2005-04-13 15:00:14
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Natomiast posługiwanie się prywatnymi/darmowymi e-mailami do spraw
    > służbowych uważam za niepoważne i w moim odczuciu źle świadczy o
    > firmie (a przynajmniej osobie) dającej ogłoszenie.

    Moze ... ale akurat moze chodzilo o to, zeby nie dostac w nagrode tone
    spamu na swoje sluzbowe konto ...

  • 13. Data: 2005-04-13 17:04:57
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > a na wlasnym serwerze poczty nie mozna skasowac?

    Problem w tym, ze potem cała domena jest skanowana. Dajesz konto lub
    nawet tylko alias c...@f...pl a spamy zaczynaja przychodzic
    na konta d...@f...pl. Jak się przekonałem - nawet na konta
    nigdzie nie upublicznione.

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej

  • 14. Data: 2005-04-13 17:41:53
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 13 Apr 2005 19:04:57 +0200, Jan Kowalski
    <J...@n...pisz.tu> zakodował:

    >Problem w tym, ze potem cała domena jest skanowana. Dajesz konto lub
> [...]

    I jakie to ma znaczenie, jak setki e-maili CA jest upublicznionych na
    WWW, grupach itd. Więc co tu się przejmować jednym więcej?

    Ale jakoś ja na swoje nieupublicznione na darmowych serwerach spamu
    innego, niż wysyłanego przez admina - więc coś mi tu nie gra (no,
    chyba, że masz na myśli konta typowe, typu info@...,
    administrator@...., abuse@.... itp).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 15. Data: 2005-04-13 18:22:53
    Od: "YamUasica" <s...@T...net.pl>

    tworzy sie skrzynke np. r...@f...pl i po sprawie
    a potem mozna o nim zapomniec, skasowac - cokolwiek
    wiecej sie go nie uzywa

    --
    pozdrawiam
    yam

    s i d [ n a ] s i d . n e t . p l
    skype: ianconnor

  • 16. Data: 2005-04-13 18:27:20
    Od: "YamUasica" <s...@T...net.pl>

    mozliwe tez, ze skrzynke zalozyl portal praca.pl
    napisalem maila w tej sprawie do comarchu... czekam na odpowiedz

    --
    pozdrawiam
    yam

    s i d [ n a ] s i d . n e t . p l
    skype: ianconnor

  • 17. Data: 2005-04-13 18:29:44
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > tworzy sie skrzynke np. r...@f...pl i po sprawie
    > a potem mozna o nim zapomniec, skasowac - cokolwiek
    > wiecej sie go nie uzywa

    No z tym akurat byl lekki problem ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 18. Data: 2005-04-13 18:41:47
    Od: "YamUasica" <s...@T...net.pl>

    przepraszam ale ja nie rozumiĘ ;)
    (glowa mnie boli i nie czytam miedzy wierszami)

    jaki kurka problem? :>

    --
    pozdrawiam
    yam

    s i d [ n a ] s i d . n e t . p l
    skype: ianconnor

  • 19. Data: 2005-04-13 18:47:33
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > jaki kurka problem? :>

    Organizacyjny ... ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 20. Data: 2005-04-13 18:54:15
    Od: Daniel Stankiewicz <t...@a...pl>

    Cześć!

    To ja, Daniel Stankiewicz, sprawca (nieświadomy) całego tego
    zamieszania. Przyznaję, że rekrutację prowadziłem pierwszy raz w życiu i
    nie ustrzegłem się pewnych "szkolnych" błędów. Nie jestem pracownikiem
    Działu Personalnego, a rekrutacja dokonywana była przeze mnie w drodze
    wyjątku.

    Przyznaję, że nawet nie pomyślałem o tym, żeby poprosić o założenie
    konta specjalnie do celów rekrutacji w domenie comarch.pl. Następnym
    razem rekrutację przeprowadziłbym zupełnie inaczej, ale mam wielką
    nadzieję, że nie będzie owego następnego razu.

    Pomyślałem, że wykorzystanie mojego służbowego maila będzie bardzo
    kiepskim pomysłem, ponieważ nie chciałem dostawać później ton spamu.
    Dziękuję tym, którzy wykazali się wyrozumiałością, bo w końcu każdy z
    nas robi różne rzeczy po raz pierwszy i każdy z nas popełnia błędy.

    Daniel Stankiewicz
    daniel dot stankiewicz at comarch dot pl