  • Data: 2004-08-25 21:09:37
    Temat: Re: Koniec
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Uzytkownik" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cgim2c$kit$1@inews.gazeta.pl...

    > ?? A gdzie ja to napisalam?

    A, może moja nadinterpretacja.

    > Zadam Ci pytanie: czy jesli wiesz, ze jakas informacja niezwiazana z
    > Twoja praca moze wplynac negatywnie na Twoj wizerunek, to ja ujawniasz,
    > choc nikt Cie o to nie prosi?

    A to zależy. Są pewne rzeczy, które robię, i których ukrywał nie bedę z
    szacunku do samego siebie, nawet jeżeli wpłynie to negatywnie na mój
    wizerunek. I, serio, nie wyobrażam sobie, żebym mógł pisac cokolwiek, czego
    boje się podpisać imieniem i nazwiskiem. Przez całe lata pisałem w necie
    tylko pod pseudem Sigurd, ale na życzenie dowolnej osoby podawałem swoje
    personalia - jakoś mi się wydaje, że tak wypada. Ale, oczywiście, uważam, że
    każdy ma prawo do zachowywania anonimowości.

    A w jaki sposob negatywnie mogłoby moje udzielanie się na newsach wpłynąć na
    mój wizerunek - nie mam pojęcia. AŻ TAK głupio chyba nie piszę ;-)

    Sigurd