PracaGrupypl.praca.dyskusjeKombinujcie... by żyło się lepiej › Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    From: tomas <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kombinujcie... by żyło się lepiej
    Date: Mon, 25 Jan 2010 15:44:26 +0100

    > No i? Ten artykuł to zwykłe populistyczne bzdurzenie jest.

    Ten artykul niestety jest prawdziwy a ty chyba wychowales sie na tv
    trwam i glupich polskich sondazach z dupy wyjetych.
    Mieszkam w malym miasteczku i dokladnie wiem ile tu jest pracy.
    Wiekszosc tu pracuje na czarno albo juz uciekla za granice i tam
    pracuja na czarno.Takich miasteczek jest w polsce masa.Jedyny rynek
    pracy to stolica ale nie kazdego stac tam sie utrzymac.
    Mi sie nawet nie chce isc do urzedu pracy bo te ogloszenia co tam sie
    pojawiaja(jedno na miesiac) to kpina.
    Wole wyjechac za granice zbierac truskawki na czarno niz tu pracowac
    w urzedzie.Mistrzostawa europy to porazka , jak jakis europejski kibic
    wysiadzie w warszawie na dworcu to sie porzyga...