PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...

  • 251. Data: 2006-09-22 20:58:43
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ef1ieh$1k1$1@inews.gazeta.pl camel
    <g...@f...gotdns.com> pisze:

    > Zszedłeś poniżej i tak już spsiałego poziomu. Żegnam ozięble.
    Lekceważąc cię jako bezwartościowego interlokutora żegnam wzajemnie.

    --
    Jotte

  • 252. Data: 2006-09-22 21:08:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrneh8jh0.rad.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    > Hm, pola from mam nadzieję nie planujesz zmieniać, prawda?
    Nie, nie widzę potrzeby. Spokojnie wal po nicku, nie interesuję się jak ktoś
    konfiguruje w tym zakresie swój czytnik, szczególnie jeśli uważam go za
    mądrego inaczej.

    --
    Jotte

  • 253. Data: 2006-09-22 21:15:20
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrneh8ckt.bi2.jakub@jakub.kofeina.net...
    > Dnia Fri, 22 Sep 2006 16:58:37 +0200, Józek <s...@p...onet.pl>

    > Wylicz.

    Zacznę od tych których nie lubisz: politycy, wszelkiego rodzaju rady
    (miedzy innymi bankowe),trybunały, sądy, wszelkiego rodzaju kadry US, ZUS
    KRUS, fundacje, pseudo sportowcy, wszelkiego rodzaju urzędnicy miast i gmin
    (oczywiście pisze o wyższych rangą)...........

    > Wyobraźsobie sytuację, że państwo, jedno, nie organizuje armii. W tym
    > momencie jako organizacja nie może się obronić przeciwko innym
    > organizacjom które armie posiadają, przestaje być atrakcyjne dla
    > obywateli, gdyż nie jest w stanie ich obronić.

    Czy masz na myśli też Irak, Wietnam, Palestynę?może Afganistan?
    oni mieli armie.(mają)

    > Tak krawic kraje, jak mu materi staje. Ogranicza sięwydawanie, a nie
    > bierze wiecej.

    Wiec w czym masz problem? we własnych odczuciach?
    Czy dociera do Ciebie fakt że możesz mieć szynkę,
    prąd bo państwo dopłaca do rolnictwa i górnictwa,
    że to co zarabiasz było by zabraknąć na ciepłą wodę??

    > W jaki sposób miejsca by zabrakło? Zrobilibyście sobie komunę Tedów
    > Kaczyńskich żyjących na roli bez elektryczności, gazu i bieżącej wody.
    > Jeżelibyście chcieli wprowadzać taki styl życia siłą (dla innych
    > zabrakłoby tam miejsca), to albo by ci inni się wynieśli, albo pomiędzy
    > bezpaństwowcami zapanowałaby anarchia.

    Ty się jakoś nie wynosisz!

    > To obywatel państwa płaci w podatkach, dobrowolnej daninie na
    > zapewnienie sobie jakiegoś yjściowego poziomu życia (możliwość
    > korzystania z infrastruktury, manie zapewnionej jakiejśtam wolności i
    > jej obrony przez aparat państwa).

    To dlaczego jesteś taki zbulwersowany?
    Ja twierdze że płacisz za małe podatki!!

    > Na przykład teraz masz 'opłatę klimatyczną' - bierzesz, jedziesz do
    > takieg na przykład Kołobrzegu, a tam bach, i za dobę spędzoną na terenie
    > miasta musisz zapłacić ileś.

    > Żaden tam świat. Do czego potrzebuje?

    Do roboty !!!Do harówy!!!
    Bo w innym przypadku nawet byś nie wiedział co to internet!!!

    Jesteś producentem pieniędzy?
    A potrafisz dać prostą odpowiedz?

    Józek

  • 254. Data: 2006-09-22 21:29:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ef1ikp$1k1$2@inews.gazeta.pl camel
    <g...@f...gotdns.com> pisze:

    > Aaaa! Już pojąłem!
    Nie sądzę, ale to nieistotne.
    Przepraszam, ale naprawdę nie śledziłem twoich wypowiedzi i dlatego w
    zawinionej nieświadomości potraktowałem cię jak normalnego, sensownego
    dyskutanta.
    Mój błąd.
    Cześć.

    --
    Jotte

  • 255. Data: 2006-09-22 21:41:38
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 22 Sep 2006 23:15:20 +0200, Józek <s...@p...onet.pl>
    w <ef1jp8$vhq$1@news.onet.pl> napisał:

> [...]
    >>
    > Zacznę od tych których nie lubisz: politycy, wszelkiego rodzaju rady
    > (miedzy innymi bankowe),trybunały, sądy, wszelkiego rodzaju kadry US, ZUS

    Sądy są potrzebne.

    > KRUS, fundacje, pseudo sportowcy, wszelkiego rodzaju urzędnicy miast i gmin
    > (oczywiście pisze o wyższych rangą)...........

    Z tymi urzędnikami to też przesada.

    > Czy masz na myśli też Irak, Wietnam, Palestynę?może Afganistan?
    > oni mieli armie.(mają)

    To miała być sytuacja modelowa, obecne państwa nie są dla obywatela, ale
    obywatele dla państwa.
    A Palestyna chyba nigdy nie miała armii jako Palestyna.

    > Wiec w czym masz problem? we własnych odczuciach?

    W przypadku tu i teraz niestety mozna zaobserwować jedynie zwiekszanie
    obciążeń, a nie ograniczanie wydatków.

    > Czy dociera do Ciebie fakt że możesz mieć szynkę,
    > prąd bo państwo dopłaca do rolnictwa i górnictwa,

    Prąd mozna mieć nie tylko z węgla.
    Gdyby rząd nie dopłacał do rolnictwa i górnictwa, prąd i szynka
    kosztowałyby więcej, ale byłyby.

    > że to co zarabiasz było by zabraknąć na ciepłą wodę??

    Nie przypuszczam, kwestia skali, na jedną osobę nagrzać wody albo
    wyprodukować energi jest ciężko detalicznie.
    Jak dobiorców są tysiące, na inwestycje są odpowiednio większe kwoty.

    > Ty się jakoś nie wynosisz!

    Anglia albo Nowa Zelandia wyglądają fajnie, ale żona nieszczególnie chce
    wyjechać.

    > To dlaczego jesteś taki zbulwersowany?
    > Ja twierdze że płacisz za małe podatki!!

    Ha odwrotnie. Nawet byłbym od biedy gotów przymknąć oczy na wysokośc
    podatków, gdyby nie były one w tak jaskrawy sposób marnowane.

    > Do roboty !!!Do harówy!!!
    > Bo w innym przypadku nawet byś nie wiedział co to internet!!!

    Demonizujesz.

    > Jesteś producentem pieniędzy?
    > A potrafisz dać prostą odpowiedz?

    Moja praca generuje wartość dodaną oraz wciąga pieniądze zza granicy do
    lokalnej gospodarki. Tym, co zarobię, muszę się podzielić z państwem, na
    mniej preferencyjnych warunkach względem innych, którzy zarabiają mniej.
    Te mniej preferencyjne warunki nieszczególnie mi się podobają.

    > Józek

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 256. Data: 2006-09-24 19:05:42
    Od: daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    jakby w moim mieście dawali ludzią 1400 na reke to by by cud. Norma to
    najnizsza krajowa czyli max 600zł przezyj za 600 zł to pogadamy.
    O rodzinie nie wspomnę.

  • 257. Data: 2006-09-24 19:28:17
    Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "daniel" <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > jakby w moim mieście dawali ludzią 1400 na reke to by by cud. Norma to
    > najnizsza krajowa czyli max 600zł przezyj za 600 zł to pogadamy.
    > O rodzinie nie wspomnę.

    co to za miasto z ciekawosci ?

    najnizsza krajowa to wiecej niz 600 PLN na reke