PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Date: Fri, 22 Sep 2006 23:15:20 +0200

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrneh8ckt.bi2.jakub@jakub.kofeina.net...
    > Dnia Fri, 22 Sep 2006 16:58:37 +0200, Józek <s...@p...onet.pl>

    > Wylicz.

    Zacznę od tych których nie lubisz: politycy, wszelkiego rodzaju rady
    (miedzy innymi bankowe),trybunały, sądy, wszelkiego rodzaju kadry US, ZUS
    KRUS, fundacje, pseudo sportowcy, wszelkiego rodzaju urzędnicy miast i gmin
    (oczywiście pisze o wyższych rangą)...........

    > Wyobraźsobie sytuację, że państwo, jedno, nie organizuje armii. W tym
    > momencie jako organizacja nie może się obronić przeciwko innym
    > organizacjom które armie posiadają, przestaje być atrakcyjne dla
    > obywateli, gdyż nie jest w stanie ich obronić.

    Czy masz na myśli też Irak, Wietnam, Palestynę?może Afganistan?
    oni mieli armie.(mają)

    > Tak krawic kraje, jak mu materi staje. Ogranicza sięwydawanie, a nie
    > bierze wiecej.

    Wiec w czym masz problem? we własnych odczuciach?
    Czy dociera do Ciebie fakt że możesz mieć szynkę,
    prąd bo państwo dopłaca do rolnictwa i górnictwa,
    że to co zarabiasz było by zabraknąć na ciepłą wodę??

    > W jaki sposób miejsca by zabrakło? Zrobilibyście sobie komunę Tedów
    > Kaczyńskich żyjących na roli bez elektryczności, gazu i bieżącej wody.
    > Jeżelibyście chcieli wprowadzać taki styl życia siłą (dla innych
    > zabrakłoby tam miejsca), to albo by ci inni się wynieśli, albo pomiędzy
    > bezpaństwowcami zapanowałaby anarchia.

    Ty się jakoś nie wynosisz!

    > To obywatel państwa płaci w podatkach, dobrowolnej daninie na
    > zapewnienie sobie jakiegoś yjściowego poziomu życia (możliwość
    > korzystania z infrastruktury, manie zapewnionej jakiejśtam wolności i
    > jej obrony przez aparat państwa).

    To dlaczego jesteś taki zbulwersowany?
    Ja twierdze że płacisz za małe podatki!!

    > Na przykład teraz masz 'opłatę klimatyczną' - bierzesz, jedziesz do
    > takieg na przykład Kołobrzegu, a tam bach, i za dobę spędzoną na terenie
    > miasta musisz zapłacić ileś.

    > Żaden tam świat. Do czego potrzebuje?

    Do roboty !!!Do harówy!!!
    Bo w innym przypadku nawet byś nie wiedział co to internet!!!

    Jesteś producentem pieniędzy?
    A potrafisz dać prostą odpowiedz?

    Józek