PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Date: Fri, 22 Sep 2006 11:27:11 +0000 (UTC)
    <ees347$jml$1@news.onet.pl> <s...@j...kofeina.net>
    <ees5kp$tck$1@news.onet.pl> <s...@j...kofeina.net>
    <eesa15$cr9$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@j...kofeina.net>
    <eese21$fug$1@news.dialog.net.pl> <s...@j...kofeina.net>
    <eetva4$ish$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@j...kofeina.net>
    <eeup8r$9vf$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@j...kofeina.net>
    <ef0f0g$kja$1@news.dialog.net.pl>

    Dnia Fri, 22 Sep 2006 12:47:49 +0200, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <ef0f0g$kja$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > W wiadomości news:slrneh7alp.fsl.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski

    > Nie mam zwyczaju wyważać otwartych drzwi - to pojęcie zdefiniowli ludzie bez
    > porównania lepiej orientujący się w tej materii niż ty czy ja. Zadaj sobie

    Powiedzmy sobie szczerze: "Sprawiedliwośc Społeczna" to takie fajne
    sformułowanie, które nie ma zadnego sensu.
    Bo gdybyś potrafił zdefiniować to pojęcie, zrobiłbyś to.
    Gdybyś miał link do definicji, która ponoć wysmażyli mądrzejsi od ciebie,
    to byś podał.
    A tak to kluczysz i robisz uniki.

    > niewielki trud, googlnij, a się łatwo przekonasz.

    To ty zapodałeś to pojęcie, więc na tobie spoczywa jego zdefiniowanie,
    taktyka 'wygooglaj sobie, żeby mi pasowało' nie zadziała, bo potem nagle
    się okaże, że jednak namysli miałeś coś zupełnie innego.

    > Mógłbym jedynie wytłumaczyć ci jak ja je rozumiem, ale czy to miejsce na
    > taki wywód?

    No ja cały czas czekam.

    > Brednia zaproponowana przestaje być brednią??
    > Ciekawe, ale sposób wydaje sie przedni...

    No to jeszczeraz: dlaczego podatek liniowy w wysokości 15% ma być
    brednią?
    Tylko bez much w wyjaśnieniach.

    > A skąd ja mam wiedzieć czemu ty wymyślasz nonsensy?

    Ale ja bym chciał się dowiedzieć, dlaczego uważasz ten pomysł za
    nonsensowny.
    Także zadowolę się odpowiedzią, że masz to windoktrynowane.

    > (...)
    > OK. Załóżmy, że nie zarabiasz nic, bo jesteś bezrobotny. Nagle znajdujesz
    > pracę, zarabiasz 20k i płacisz 19% podatku. No to czym jest te nagłe 3800 zł
    > podatku jeśli nie karą za wzięcie się do roboty?

    Jest karą.
    A teraz powróćmy do poprzdniego pytania: No to czym sa te nagłe 5%
    podatku, jak nie karą za zarobienie więcej?

    Dlaczego niektórzy mają być karani bardziej?

    > Czyli sprawiedliwie znaczy po równo???
    > Nie gadam z tobą więcej, komunisto... ;)

    A byłem oskarżany o liberalizm, to się w końcu zdecyduj.

    A co z przytoczonymi przeze mnie danymistatystycznymi ministerstwa
    finansów? Jedyne twoje odniesienie siedo nich było zakwestionowanie ich
    prawdziwości. gdy podałem źródło jakoś nie raczyłeś się do nich odnieść.

    ja czyli jakub
    Revoke.