PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Date: Wed, 20 Sep 2006 21:36:59 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 20 Sep 2006 22:58:20 +0200, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <eesa15$cr9$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > W wiadomości news:slrneh37o8.eje.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski

    > A niektórzy więcej.
    > Zazdrościsz tym co płacą mniej, bo mniej zarabiają? Zacznij mniej zarabiać,
    > a pozbędziesz się przyczyny zazdrości.

    Nie, nie zazdroszczę nikomu. Wkurza mnie natomiast twierdzenie, że sam
    fakt, że zarabiam więcej niż średnia krajowa powoduje, że strasznie dużo
    osób myśli, że muszę się z nimi moimi ciężko zarobionymi pieniędzmi
    podzielić dzięki dobroci systemu redystrybucji dóbr, którą zapewnia Pi
    RP.

    > Po pierwsze - nie zazdrość. Będziesz płacił tyle samo co rencista jeśli np.

    Nie projektuj z łaski sowjej swojej postawy na mnie.

    > oślepniesz lub zostaniesz sparaliżowany. A to się może stać każdego dnia.

    Podobnie mogę zostać trafiony przez meteoryt albo w połowie
    przetunelować przez chodnik.
    Przeciwko takim rzeczom mogę się komercyjnie ubezpieczyć, ale 3.14 RP
    uszczęśliwia mnie jakimśZUSem, który w razie czego zrobi wszystko, abym
    pieniędzy nie dostał.

    > Po drugie - od czego ma płacić podatek bezrobotny nie mający dochodu? Od
    > wdychanego powietrza?
    > Cóż za idiotyzmy.

    Jakie idiotyzmy? Ja nie każę płacić bezrobotnemu podatku.
    Masz jakieś typowo socjalistyczne myślenie - przyjebać każdemu, żeby w
    końcu itak wszyscy skonczyli na równo.
    Ja bym chciał tylko, aby wszyscy płacili tyle samo proporcojnalnie, na
    przykład owe niesławne 3x15, skoro mniej się już nie da, a nie niektórzy
    byli karani za to, że sa inteligentniejsi, mają więcej szczęścia albo
    coś w ten deseń.

    > A ty nie obchodzisz ich. Być może tylko do czasu, kiedy los da ci wybór -
    > życ z cudzych podatków albo zdechnąć.

    Ależ obchodzę ich jako anonimowy cyc, którego się doi.

    ja czyli jakub
    Revoke.