PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    From: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Date: Tue, 19 Sep 2006 12:16:24 +0200

    Any User napisał(a):
> [...]
    > zorganizowanie w jakiś sposób (chociaż nie wiem jaki) _skutecznego_
    > sprawdzania _rzeczywistego_ powodu niepodjęcia pracy przez bezrobotnego.
    > Jeśli miał _rzeczywiste_ przeciwwskazania, np. zdrowotne (ale nie lekarz
    > mu wystawił zaświadczenie, tylko _rzeczywiście_ on miał przeciwwskazania
    > - nie wiem szczerze mówiąc, jak to rozwiązać, pomijając czytanie mu w
    > myślach, czyli fantastykę), to ok, ale jeśli ich nie miał, to powinien
    > _dożywotnio_ tracić _jakąkolwiek_ pomoc ze strony państwa (z wyjątkiem
    > ew. do darmowego pogrzebu najtańszym kosztem, pod bramą cmentarza,

    Moze powinien byc jeszcze rozstrzelany? Panstwo nie powinno traktowac
    obywatela jak wroga. Dobre prawo, nie polega na maksymalnym "udupieniu"
    czlowieka.

    > A do tego powinien być automatycznie kierowany na dozór
    > policyjny (bo z czegoś musi żyć, a skoro nie ma roboty, to logiczne
    > jest, że będzie kradł - a wtedy przy pierwszym uczynku do pierdla na
    > 5-10 lat).

    O tak... na 100% bedzie zlodziejem. Z takiego panstwa, najlepiej uciekac
    i to natychmiast.

    > Zaraz się pewnie odezwą tacy, co to sobie nie wyobrażają, jak za 2000
    > netto cała rodzina może przeżyć miesiąc.

    Nie chce mi sie czytac watku od nowa, ale byly tam kwoty w przedziale
    800-1400 zl.

    To ja wam powiem, że moi
    > rodzice mają razem niecały _tysiąc_. I żyją.

    Co z tego, ze zyja? Wiekszosc ludzi chce cos z zycia miec, a nie wiazac
    ledwo koniec z koncem. Podana wysokosc wynagrodzenia jest znosna, jezeli
    jestes w ciezkiej sytuacji. Taka prace najlepiej potraktowac jako
    tymczasowa.

    > Aby było jasne - nie jestem zwolennikiem jakiegoś niewolnictwa.

    W Twoim mniemaniu pewnie nie. Czytajac jednak o Twojej wizji prawa, mam
    inne wrazenie. Nie twierdze, ze mam na 100% racje.

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/