PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatru dniać...
  • Data: 2006-09-19 11:56:02
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatru dniać...
    Od: Michał <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Swoją drogą, trochę żałosny wydaje mi się obrazek sytuacji, kiedy
    > polskie władze mówią "hej, przyjedźcie do nas, mamy masę naszych
    > rodaków do wyruchania, opłaci wam się". Trochę już chyba za nisko
    > upadamy mam wrażenie...

    Dokładnie - jak by byli dziećmi i nie zdawali sobie sprawy z tego że jeżeli
    firmy te zapłacą mniej to większy będą miały dochód który i tak
    wytransferują za zachód. Przecież każdy debil jest chyba w stanie zrozumieć
    że w przypadku kiedy robi się strefę gospodarczą w której nowe zakłady płaca
    mniejsze podatki albo wcale to lepiej jak więcej zarobią ludzie niż firma,
    bo praconików ulgi podatkowe nie obowiązują.