PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobieta w pracy podnosi "morale"? › Re: Kobieta w pracy podnosi "morale"?
    From: "Jackare" <...@s...de.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kobieta w pracy podnosi "morale"?
    Date: Sat, 31 Oct 2009 16:15:43 +0100

    Użytkownik "Krasnal z Krakowa" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0bd6.00000050.4aec4d5b@newsgate.onet.pl...
    > Kierownictwo zobaczyło konieczność przyjęcia kilku nowych pracowników do
    > naszej firmy. Przyszło kilkanaście aplikacji na trzy miejsca, przeważnie
    > świeżych absolwentów. Szef powiedział, że mamy sobie sami wybrać kogo
    > chcemy, bo
    > to "wy będziecie się z nimi bujać". Ale zaznaczył, że mamy zaproponować
    > przynajmniej jedną dziewczynę, bo podobno "dziadziejemy, a niektórzy
    > chętnie do
    > pracy przychodziliby w dresie". Młoda kobita podobno ma nam podnieść
    > "morale".
> [...]
    W tym co mówi Wasz szef jest coś z prawdy. Jeżeli pracują tam sami mężczyźni
    to uważajcie by nie zatrudnić sobie kobietona zamiast kobiety bo czesto na
    męskich kierunkach występują właśnie kobietony które od mężczyzn różnią się
    tylko tym że mają pochwę a nie penisa.

    Jedna ważna uwaga z mojej strony. Jeżeli to stanowisko ma menadżerskie
    perspektywy to bardzo uważajcie na zatrudnienie na nim kobiety. Z moich
    obserwacji i doświadczeń wynika że kobieta kierownik będzie się bardzo
    chciała wykazać- bardziej niż facet, z wdzięczności będzie wypełniać
    wszystkie, nawet najgłupsze polecenia swojego przełożonego. Kobieta która
    jest dobrym kierownikiem potrafiącym samodzielnie myśleć, podejmowac
    decyzje. reprezentować swoich podwładnych wobec pracodawcy (a nie tylko
    pracodawcę wobec podwładnych) i nie być zmanipulowaną przez swoich
    przełożonych to rzadkość, ewenement, "rarka". Osobiście zetknąłem się z może
    z takimi trzema, ale (co znamienne) piastowały wysokie stanowiska w
    hierarhii firmy. Kobiety jako kierowniczki pierwszej linii to zawsze było w
    mojej ocenie nieporozumienie
    --
    Jackare