PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlęska polskich reform › Re: Klęska polskich reform
  • Data: 2007-02-05 21:58:38
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Alien wrote:

    > Proszę przelicz mi na kurs, obojętnie jaki (wiem, że to wszystko zabrzmi
    > patetycznie ale trudno), przykładowo:
    >
    > -zwycięstwa Małysza, siatkarzy, hymn grany po zwycięstwach,
    [...]
    > Chętnie poznam przelicznik...

    "Zwyciestwa Malysza" sa z kategorii "poprawianie sobie samopoczucia i
    samooceny poprzez podlaczanie sie do zwyciestwa, z ktorym sie osobiscie
    nie mialo nic wspolnego" i dla mnie to bardzo prymitywny i egoistyczny
    rodzaj "patriotyzmu". Moge kibicowac dlatego, ze mnie kreci dana
    dziedzina sportu lub czuje sympatie/szacunek do danego sportowca, ale
    zwyciestwa czy przegrane Polski w roznych sportowych dyscyplinach ani
    mnie ziebia, ani grzeja.

    > Ja altruistą nie jestem. Też chcę zarabiać i godnie żyć. Ale nie będę
    > sobie Polską gęby wycierał i płakał jaki to popieprzony kraj ! Emocje
    > znowu mnie wzięły :) Sorry... a raczej, żeby być już konsekwentnym -
    > przepraszam :)

    Moj patriotyzm sprowadza sie do przyziemnego obnoszenia sie z tym, ze
    jestem z Polski i starania sie, zeby na podstawie kontaktow ze mna
    obcokrajowcy nabierali dobrego mniemania o Polakach.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533