PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlęska polskich reform › Re: Klęska polskich reform
  • Data: 2007-02-06 02:53:42
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Feb 2007 23:52:47 +0100, "Jotte" wrote:

    >W wiadomości news:45c5e212$0$13177$f69f905@mamut2.aster.pl camel

    >Wstrząsające. Nawet jeśli w zaledwie w paru procentach prawdziwe. Chyba sie
    >potnę z powodu tego odcięcia.

    Wstrząsające. Nie tnij się Jotte, proszę. Z kim ja wówczas będę
    dyskutował o związkach zawodowych i podobnym elemencie?

    >A nie zapomnij po wyjeździe pisać na grupę i w co drugim poście w związku
    >czy bez związku z topikiem nawiązuj do nowego miejsca pobytu (niekoniecznie
    >NZ, może być np. PNG ;)). I sporządź sobie niezbędnie sygnaturkę
    >zawierającą info nt. kraju zamieszkania oraz załóż tam stronkę osobistą.
    >Będę z niecierpliwością czekał, aż zaczniesz pisać: "u NAS, w Nowej
    >Gwinei..." ;)))

    A tak poważnie, to może to i jest dla niektórych śmieszne, ale tylko
    na początku. Skutki takich wyjazdów mogą być opłakane - w kraju
    pozostaną jedynie takie kwiatki jak Stokrotka (pracownicy) i AnyUser
    (pracodawcy). Jedni i drudzy siebie warci.
    Z podobnym rozgoryczeniem jak u camela spotkałem się już parę lat
    temu, zaraz po otwarciu brytyjskiego rynku pracy, z tą tylko różnicą
    że mój rozmówca zamykając swoją firmę (dochodową) zwolnił przy okazji
    kilku pracowników.
    Zauważ też, że emigranci udający się na NZ, do USA, czy Kanady muszą
    przejść przez procedurę, która określi ich przydatność dla danego
    kraju. Muszą być zdrowi, młodzi, wykształceni i posiadać przydatne
    umiejętności poparte odpowiednimi dokumentami i doświadczeniem
    zawodowym. Jełopstwa nikt nie chce - zatem Stokrotka zostaje z nami.

    --
    pozdrawiam
    Bremse