PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kierowca (kat C+E) z własnym samochodem

  • 1. Data: 2006-10-09 23:56:54
    Temat: Kierowca (kat C+E) z własnym samochodem
    Od: "Odi" <a...@i...pl>

    Witam,
    posiadam prawo jazdy kat C+E, własny samochód (DMC 7 ton). Zastanawiam się
    nad podjęciem pracy w pewnej firmie (wstepnie na umowę zlecanie). Z racji
    tego, że nie mam doświadczenia w tym temacie chciałbym dowiedziec sie,
    jakiej kwoty można oczekiwać przy takiej pracy? Jaką cenę zaproponować
    pracodawcy na rozmowie. Praca ma wyglądać tak (przynajmniej narazie), że
    będę jezdził własnym samochodem i woizł towary dla tej firmy (na początku
    tylko na terenie Polski a pozniej rowniez na Bialoruś).
    Jak najlepiej rozliczać sie z firmą? Umowa-zlecenie (tak wstepnie
    ustalilismy, co miesiąc mam wystawiać rachunki za usługi transportowe),
    umowa o dzielo a moze jakas inna forma? W chwili obecnej nie ma mozliwosci
    zatrudnienia sie w tej firmie na umowę o prace.

    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i podpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Odi

  • 2. Data: 2006-10-10 00:34:00
    Temat: Re: Kierowca (kat C+E) z własnym samochodem
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Tue, 10 Oct 2006 01:56:54 +0200, Odi napisał(a):

> [...]
    > zatrudnienia sie w tej firmie na umowę o prace.
    >
    > Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i podpowiedzi.

    powiem tak. mam kumpla ktory swego czasu, z 4-5 lat temu jezdzil tirami i
    wyciagal nawet 10 tys miesiecznie wtedy. Tyle ze nie mial nawet czasu
    wydawac tej kasy. najbardziej go wkurzala obsuwa z przepisami - przysypial
    nad kierownica to sie zwolnil. Potem zaczal pracowac za jakies 2K na reke
    jako kierowca smieciarki. Bardzo sobie chwalil, 8h co do minuty i fajrant,
    blisko domu, 5 dni w tygodniu.

  • 3. Data: 2006-10-10 13:06:27
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Odi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Praca ma wyglądać tak (przynajmniej narazie), że
    > będę jezdził własnym samochodem i woizł towary dla tej firmy (na początku >
    tylko na terenie Polski a pozniej rowniez na Bialoruś).

    proponuję na wstępie zażądać od pracodawcy weksla na wypadek, gdybyś stamtąd
    wrócił na piechotę albo wcale.

    MSPANC

    entrop3r

  • 4. Data: 2006-10-10 16:58:56
    Od: "Odi" <a...@i...pl>

    Dziekuje za odpowiedzi kolegom the_foe i entroper. Nadal jednak nie
    dowiedzialem sie jaką stawkę mogę zaproponowac pracodawcy.
    Nadal czekam na rady i sugestie.

    Pozdrawiam,
    Odi

  • 5. Data: 2006-10-10 20:19:55
    Od: PZ <p...@m...com>

    Odi napisał(a):
    > Dziekuje za odpowiedzi kolegom the_foe i entroper. Nadal jednak nie
    > dowiedzialem sie jaką stawkę mogę zaproponowac pracodawcy.
> [...]
    Dogadaj sie ile za gotowosc (tzn, ze w ogole z lozka wstaniesz) + z
    kilometra. Wsio.

    pzdrpz

  • 6. Data: 2006-10-10 22:01:59
    Od: "Odi" <a...@i...pl>

    > Dogadaj sie ile za gotowosc (tzn, ze w ogole z lozka wstaniesz) + z
    > kilometra. Wsio.

    No właśnie...i to jest podstawowe pytanie: ILE? Juz w pierwszym poscie
    napisalem, ze nie mam doswiadczenia a nie chciałbym być wydy....ny ;) i
    dlatego wole znac stawki zawczasu zeby w razie czegos miec porownanie i
    targowac sie.

    Niemniej jednak dziekuje za zainteresowanie!

    Pozdrawiam,
    Odi