PracaGrupypl.praca.dyskusjeKasa › Re: Kasa
    From: "Włodi" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kasa
    Date: Mon, 25 Sep 2006 19:59:39 +0200

    > połowa daje 2340zł (przy 8 godzinach dziennie i 26 dniach roboczych w
    > ciągu miesiąca) kosztów ponoszonych przez pracodawce czyli jakieś
    > 1.3kPLNa miesięcznie na ręke dla pracownika, reszta to podatek

    Nie wiem jak to liczysz, ale mnie wychodzi ~5300 oczywiście biorę pod uwage
    połowę i przyjmuje srednio 168 godzin pracy w miesiącu. co dawałoby na rękę
    około 3700. A swoją drogą to chciałbyś zarabiac i podatków nie płacić i skąd
    te 40%.

    > no pewnie, jak ma bulić ponad 40% w postaci różnych podatków to lepiej
    > przetransferować za granice i zapłacić z tego podatek o połowe
    > mniejszy

    Pewnie , najlepiej kombinować. Inna sprawa, że moim zdaniem w polsce sa
    naprawde głupio zrobione podatki, nie powiem, że wysokie bo nie zawsze to
    prawda, patrz CIT niski za to ogromny VAT i akcyza.

    --
    Włodi o...@p...wp.pl
    gg : 05216076