PracaGrupypl.praca.dyskusjeKasa › Re: Kasa
  • Data: 2006-09-25 21:17:21
    Temat: Re: Kasa
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    1700 za 25 godzin tygodniowo plus 2 miesiące wakacji to świetna pensja dla
    nauczyciela.

    Moim zdaniem nauczyciele nie wiedzą co to znaczy ciężka praca za 2 x wyższą
    pensję w prywatnej firmie.

    Nauczyciele zawsze pieprzą, że muszą się przygotowywać przez resztę czasu i
    że wychodzi na to samo, co w innej pracy. Ja pracuję jako programista i
    oprócz 8 godzin w pracy muszę też dużo czasu poświęcić na naukę, która się
    nigdy nie skończy. W przeliczeniu na godziny pracy nauczyciela wcale nie
    wychodzi dużo większa stawka. A kiedy nauczyciele są wyrywani w niedzielę na
    jakąś awarię? Albo zawracani z urlopu?

    Choroba zawodowa - struny głosowe? Chyba żaden nauczyciel nie pracował na
    serwisie telefonicznym. Przez 8 godzin nie można gęby zamknąć. Nie ma czasu
    nawet pomyśleć o bolącym gardle. Pracowałem jakiś czas na takim serwisie i
    dla porównania prowadziłem całodniowe szkolenia - porównanie jest śmiechu
    warte.

    --
    Lukasz