PracaGrupypl.praca.dyskusjeKasa › Re: Kasa
  • Data: 2006-09-25 21:28:37
    Temat: Re: Kasa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ef9h1j$pb3$1@news.onet.pl Lukasz
    <l...@p...onet.WYTNIJpl> pisze:

    > 1700 za 25 godzin tygodniowo plus 2 miesiące wakacji to świetna pensja dla
    > nauczyciela.
    To czemu nie jesteś nauczycielem? Miałbyś świetną pensję i 2 miesiące
    wakacji.

    > Moim zdaniem nauczyciele nie wiedzą co to znaczy ciężka praca za 2 x
    > wyższą pensję w prywatnej firmie.
    Dobrze, że dodałeś frazę "moim zdaniem". Można wziąc poprawkę na brak
    wiedzy.

    > Nauczyciele zawsze pieprzą, że muszą się przygotowywać przez resztę
    > czasu i że wychodzi na to samo, co w innej pracy. Ja pracuję jako
    > programista i oprócz 8 godzin w pracy muszę też dużo czasu poświęcić na
    > naukę, która się nigdy nie skończy. W przeliczeniu na godziny pracy
    > nauczyciela wcale nie wychodzi dużo większa stawka.
    Powtarzam zatem - zostań nauczycielem.

    > A kiedy nauczyciele
    > są wyrywani w niedzielę na jakąś awarię? Albo zawracani z urlopu?
    A ty jesteś??? To albo tego chcesz, albo jesteś niepełnosprytny bo do takich
    patologii bardzo łatwo niedopuścić.

    Kogo poznajemy po śmiechu?

    Jotte