PracaGrupypl.praca.dyskusjeKariera – słowo coraz mniej zrozumiałe... › Re: Kariera – słowo coraz mniej zrozumiałe...
    From: "Anonim" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kariera &#8211; słowo coraz mniej zrozumiałe...
    Date: Wed, 23 Apr 2003 12:12:51 +0200

    news:0908.000001e2.3ea542e9@newsgate.onet.pl...

    > przyjemnością. Pracodawca wydaje się tego sobie nie uświadamiać i chciwie
    > dopomina się z ust kandydata deklaracji typu &#8222;chętnie będę spędzał w
    pracy całe
    > dnie oraz weekendy&#8221;, &#8222;nie stawiam żadnych warunków, dla dobra
    firmy zrobię
    > wszystko&#8221;.

    To o czym piszesz jest dużym problemem, ale tak naprawde to pracodawcy sami
    sobie tu dołki kopią.
    Wynika to z tego że każdy człowiek potrzebuje prócz pracy odpoczynku, ma też
    swój dom i obowiązki.
    Jeżeli nawet praca daje dużo satysfakcji ale przez nią wszystko inne
    niszczeje a pracownik jest ciągle
    zmęczony i niema kiedy w spokoju odpocząć to choćby swoją pracę najbardziej
    na świecie kochał to
    nawet sam organizm mu odmówi posłuszeństwa w pewnym momencie
    Pracodawcy zapominają często że dobry pracownik to nie tylko dobrze opłacany
    pracownik, ale
    i taki który jest wypoczęty i mający czas na swoje sprawy/zainteresowania,
    które sprawiają że praca
    nie jest jedynym celem w życiu. A jestem, pewien że jeżeli każdy pracownik
    będzie miał uczciwego szefa
    który nie tylko goni do roboty ale i wykazuje dla pracowników jako ludzi
    zrozumienie, to oni będą sie równiez
    starać pracować jak najlepiej, bo przecież pracuje się dla dobra firmy,
    nawet po to by licząc na jej rozwój liczymy
    że i nam będzie wtedy lepiej.

    Pozdrawiam.