PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanadyjski Instytut Zarzadzania :( › Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    From: "Rybinka" <T...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Date: Sat, 23 Nov 2002 13:39:19 +0100

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m2u1i9nvw3.fsf@pierdol.ninka.net...

    > jak mieszkasz w silicon valley, to z pensja sprzedawczyni starcza ci
    > mniej-wiecej tez na tyle samo.
    >
    > jak masz dzieci, to juz w ogole tragedia.
    >
    > zreszta, dlatego wlasnie gmina tutaj wszczela program budowania czegos
    > w stylu tanich mieszkan - bo ludzie z takich zawodow jak nauczyciele,
    > policjanci
    > wyjezdzaja stad - bo ich nie stac na utrzymanie.
    >
    > tylko ze to ma sie nijak w zasadzie do tego co pisalas, bo pisalas, ze
    > jakbys miala te pieniadze, to bys sobie zyja jak panisko, w polsce
    > oczywiscie.

> [...]

    We wczorajszej Wyborczej jest oferta przetargowa na sprzedzaż willi z
    elementami architektury pałacowej: Cena Wywoławcza: 15 milionów złotych....
    I nie jest to pałac....

    Rodzice mojej znajomej kupili malutki dwór na pojezierzu: cena 8 milionów
    złotych...

    Odnosi się wrażenie, jakbyś wyjechała z Polski za czasów Gomólki, takie masz
    wyobrażenie o cenach w tym kraju..