PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanadyjski Instytut Zarzadzania :( › Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
  • Data: 2002-11-26 15:05:19
    Temat: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Nov 2002 09:50:51 +0100, "Yonnie" <r...@g...pl> wrote:

    >Jak sprzedać mieszkanie komunalne?
    >I przenieść się z poważnie chorą matką (wymagającą opieki, specjalistycznych
    >badań itd) do obcego miasta, gdzie nikt mnie nie zamelduje i mama nie będzie
    >mogła nawet udać się do lekarza. Gratuluję intelektu.

    Tutaj to chyba przesadzasz. Nie zyjemy w Chinach. Przepowadzki do innych miast
    nie sa zabronione. I nikt nie musi cie meldowac, sama sie musisz zameldowac tam
    gdzie mieszkasz. Czy twoi rodzice (i dziadkowie) urodzili sie tam gdzie
    aktualnie mieszkasz?
    Mam wielu znajomych, ktorzy wyjechali za praca z Wroclawia do Warszawy i,
    wyobraz sobie, nie jezdza do lekarza do Wroclawia...

    --
    - Maciej Kulawik ----------------