PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanadyjski Instytut Zarzadzania :( › Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    From: "Rybinka" <T...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Date: Sat, 23 Nov 2002 13:33:31 +0100

    Mój znajomy pracował kilka miesięcy w Nowym Jorku i dojeżdżał do pracy z
    miejscowości nieopodal (1.5 godziny jazdy), gdzie płacił za małą kawalerkę
    350 USD czyli 1400 zł w złotówkach, a było to w USA.
    Z kolei kiedy szukałem mieszkania w Warszawie, to kilka razy proponowano mi
    wynajęcie kawalerki wcale o nie najwyższym standardzie za cenę 500 - 600 USD
    (tu też ludzie podają czasem ceny w dolarach, gdybyś nie wiedziała).
    Ostatecznie znalazłem taką za 300 USD czyli 1200 złotówek.
    Jak widac ceny mocno nie odstają.
    Dom w Warszawie kosztuje ok. 1 000 000 złotych - całkiem przeciętny. Sądzę,
    że za 1 000 000 złotych można bez problemu kupić dom o takim samym
    standardzie i w Stanach.
    Oczywiście domy o wyższych standardach kosztują więcej i tu i tam.

    Co od pracy na zadupiu, to tak się składa, że całkiem sporo ośrodków
    badwczych, mniejszych firm softwareowych działa na zadupiu. Oczywiście i tam
    ktoś musi kosić trawniki, ale zarobić jak informatyk można o wiele więcej,
    niż ci się to jawi w umyśle.

    Jeśli uważasz, że na zadupiu nikt nie potrzebiuje programistów, to mniej
    więcej tak samo jakbyś powiedziała że w k. dolinie nikt nie potrzebuje
    kosiarzy.
    Sądzę, że po prostu lubisz trochę poszczekać, ale prawdy w twoich postach
    nie ma za grosz.

    Sądzę też, że zadupie panuje tylko w twoim umyśle. Może coś ci się nie udało
    w życiu albo co, nie wiadomo, ale to chyba raczej nie ważne...

    Pa

    ------ pierdol Ninkę ----------