PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kafejka internetowa.

  • 1. Data: 2002-06-16 22:04:21
    Temat: Kafejka internetowa.
    Od: "Oktek" <o...@w...pl>

    Witam.

    Wpadlem na pomysl aby na peryferiach malego miasta zalozyc kafejke
    internetowa. Siec cieszy sie coraz wieksza popularnoscia wiec czemu by nie
    zaryzykowac. Oczywiscie lokal bylby wynajmowany.
    Dlatego pytam: czy ktos z Was ma moze doswiadczenie z zakladania podobnego
    interesu, moze podacie jakies linki gdzie takie inforamacje moglbym zdobyc i
    czy czlowiek ktory nie ma wyksztalcenia informatycznego, jedynie posiada
    biegla obsluge komputera moze podjac sie takiego interesu? Za wszelkie rady
    i sugestie bede wdzieczny.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-06-17 07:31:05
    Temat: Re: Kafejka internetowa.
    Od: "robert" <r...@i...pl>

    moja kolezanka zalozyla kawiarenke internetowa bez zadnego wyksztalcenia,
    przygotowania, ba, nawet bez znajomosci obslugi komputera, obecnie
    prosperuje calkiem niezle....
    tylko musisz miec kogos, kto zna sie na sieciach, to wystarczy ;)

  • 3. Data: 2002-06-17 08:19:06
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy czlowiek ktory nie ma wyksztalcenia informatycznego, jedynie posiada
    > biegla obsluge komputera moze podjac sie takiego interesu? Za wszelkie

    Kawiarenka powinna być na rynku, nie na peryferiach, no chyba, że największe
    osiedle w miasteczku tam właśnie jest.
    Czas jest na zamykanie kafejek, a nie na otwieranie, mnóstwo ludzi ma stałe
    łacza w domu, a w kafejkach na peryferiach Krakowa, a i rankiem w centrum,
    godzina siedzenia na sieci kosztuje 2 zl ...
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-06-17 08:29:23
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <3d0d0bb0$1_2@news.vogel.pl> Oktek napisał(a):
> [...]
    > biegla obsluge komputera moze podjac sie takiego interesu? Za wszelkie rady

    Kafejek się już nie zakłada, to interes skazany na niepowodzenie a w najlepszym razie

    na ciągnięcie na zerze. Popatrz na ceny, zastanów się, ilu klientów może przyjść i
    zobaczysz, że lepiej włożyć tę kasę do banku.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 5. Data: 2002-06-17 13:01:42
    Od: "JAca" <g...@t...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    Zalezy od rynku, w Karkowie czy Warszawie moze i czas minal, ale sam piszesz
    ze to male miasto,
    przedewszystkim jak dostepnosc sieci i za ile. Gdzie niegdzie to nawet TPSA
    nic nie oferuje ani SDI ani DSL.
    A jak konkurencja? Ile jest i jakie ceny.

    Nie nalezy generalizowac

    pozdrawiam
    gutrix

  • 6. Data: 2002-06-17 16:23:40
    Od: "Peem" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JAca" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Zalezy od rynku, w Karkowie czy Warszawie moze i czas minal, ale sam
    piszesz
    > ze to male miasto,
    > Nie nalezy generalizowac

    Zgadzam się - mój znajomy chciał założyć kawiarenkę w miasteczku 20 km od
    (byłego) miasta wojewódzkiego... ale nie znalazł żadnego providera, który by
    oferował tam internet (za daleko)
    W miescie moze to juz nie sa teraz kokosy, ale w mniejszych miejscowościach
    może być spoko.
    Zresztą w tym biznesie łatwo policzyć koszty i obliczyć ilość koniecznych
    kliento-godzin na miesiąc :)

    Pozdrawiam

    P.

  • 7. Data: 2002-06-18 12:02:38
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > może być spoko.
    > Zresztą w tym biznesie łatwo policzyć koszty i obliczyć ilość koniecznych

    przedewszystkim koszty i jeszcze raz koszty jak niemasz wyboru to przepłacisz i
    tyle a łoncze jest najważniejsze bo niezawsze drogie znaczy szybkie :)no i
    przestaw sobie tryb pracy na dobowy hehe
    ale tak naprawde to dupny interes kaska może i jest ale strasznie
    problemowa ,dzieciaki narkotyki pornografia itp ,na to trzeba uważać bo mozna
    sie dostac w niezłe tarapaty
    ale nie odradradzam ja też na początku byłem na tak , tyle że kasa to nie
    wszystko:)

  • 8. Data: 2002-06-20 21:00:09
    Od: <u...@s...pl>

    Użytkownik "fotech" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    centrum,
    > godzina siedzenia na sieci kosztuje 2 zl ...

    Chyba u ciebie.
    Bo u mnie kafejki maja sie dobrze.
    A lacze stale wlasnie z kafejki mam tansze niz gdybym sama zakladala
    bezposrednio np z tpsy.
    No i zdaje to rezultat wtedy, gdy uzytkownicy sa rozproszeni po calej
    ulicy ... :)

    pozdrowko
    Ula