PracaGrupypl.praca.dyskusjeKacowe › Re: Kacowe
    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kacowe
    Date: Thu, 19 Aug 2010 07:22:27 +0200

    Jotte pisze:

    > Przymusu nie ma.

    > Nie trzeba było progenitury robić jak się warunków nie ma.

    Nic nie wiesz a po bandzie jedziesz

    Diametralnie zmieniło się podejście do urlopów po moim wypowiedzeniu.
    wiem że ma do tego prawo ale liczyłem że ostatnie kilka dni wakacji
    (przedszkole jeszcze nie czynne) mi daruje. Zwłaszcza że poinformowałem
    go o moim odejściu miesiąc i tydzień przed.
    Jak to się ujawnia prawdziwe oblicze.
    Nie nadaję na pracodawcę.
    W życiu nie byłem na lewym zwolnieniu. Czy nie nadaję się też na pracownika?

    PS. Wiem. W tym kraju pracujący rodzice, ci co się starają a nie idą po
    zasiłki do państwa są dyskryminowani. Przedszkole, zasiłki wyprawki to
    to nie dla nas. Gdybym się rozwiódł to zupełnie inna sprawa.
    Sorry ale się wk.. zdenerwowałem.
    PS.2. Jak to jest? Mogę te 4 dni wykorzystać ciurkiem czy nie?