PracaGrupypl.praca.dyskusjeKacowe › Re: Kacowe
  • Data: 2010-08-19 08:25:34
    Temat: Re: Kacowe
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen pisze:

    > W okresie wypowiedzenia dokonanego przez pracodawcę masz prawo do 2 dni
    > roboczych gdy okres wypowiedzenia trwa do miesiąca i do 3 dni przy
    > trzymiesięcznym wypowiedzeniu zwolnienia na poszukiwanie pracy. To
    > działa podobnie jak zwolnienie lekarskie, tylko sam sobie wystawiasz
    > zgłaszając pracodawcy (nie ma nic do gadania).

    Tylko że to ja złożyłem wypowiedzenie więc to odpada
    Rozumiem że to o te dni na poszukiwanie pracy

    > Urlopu na żądanie, niestety, może odmówić gdy zaszły szczególne
    > okoliczności. A IMO bez problemu za takie można uznać wypowiedzenie umowy.

    Wg takiej interpretacji to pracodawca zawsze może odmówić więc to by
    była kolejna bzdura na resorach.
    Naprawdę sądy tak interpretują obecne zapisy?

    Czyli co? Zwolnienie?

    PS. Zrobię inaczej. Przyjdę do pracy z 4 letnim dzieckiem. A że jest
    dość żwawy to sam nas odeśle do domu :-)