PracaGrupypl.praca.dyskusje › KP

  • 1. Data: 2004-01-13 16:00:42
    Temat: KP
    Od: "duke" <d...@h...pl>

    Witam !

    Gdzie moge znalezc nowy KP ? Na jakiej stronie internetowej ?
    Szukam juz pare dni i nic. Kiepski szukacz ze mnie.

    Z gory dziekuje !

  • 2. Data: 2004-01-13 18:26:44
    Temat: Re: KP
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-13 17:00, osoba przedstawiająca się jako "duke" napisała:

    > Witam !
    >
    > Gdzie moge znalezc nowy KP ? Na jakiej stronie internetowej ?

    Był wczoraj w Gazecie Prawnej. w googlach jest dużo. M.in. ten:
    http://www.msp.money.pl/firma/zbior/k_pracy/

    ___ _ _
    __MMM__ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-01-13 18:38:53
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    www.podatki.pl

    wa

  • 4. Data: 2004-01-13 19:00:10
    Od: "Monika" <monpaj@usun_wp.pl>

    na stronie www.abc.com.pl
    zakładka serwis,
    Dziennik Ustaw
    2003

    "USTAWA
    z dnia 14 listopada 2003 r.
    o zmianie ustawy - Kodeks pracy oraz o zmianie niektórych innych ustaw 1)
    (Dz. U. Nr 213, poz. 2081)"

  • 5. Data: 2004-01-13 22:07:42
    Od: "Rafał Siech" <r...@p...onet.pl>

    Piszcie Kodeks Pracy a nie KP, bo dla księgowego KP to Kasa Przyjmie :-)))

    Pozdrawiam
    Latro.

  • 6. Data: 2004-01-14 09:43:58
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Siech" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Piszcie Kodeks Pracy a nie KP, bo dla księgowego KP to Kasa Przyjmie :-)))
    >
    > Pozdrawiam
    > Latro.

    He, he. Wlasnie sie tez zastanawialem. Juz mialem isc sie pytac
    do Glownej Ksiegowej czy wie cos na temat nowego wzoru KP,
    bo jak jest to trzeba poinformowac kasy :-).