PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fornetti

  • 1. Data: 2004-01-13 13:10:47
    Temat: Fornetti
    Od: "pentrion" <k...@o...pl>

    Chcę otworzyć piekarenke Fornetti, poszukuje osób, które już to robią lub
    robiły, chodzi mi o koszty rozpoczęcia takiej działalności i dodatkowe
    informacje, które mogą mi się przydać.

    Będę bardzo wdzięczna za każdą informację na ten temat.

    Monika

  • 2. Data: 2004-01-14 07:37:48
    Temat: Re: Fornetti
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "pentrion" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chcę otworzyć piekarenke Fornetti, poszukuje osób, które już to robią lub
    > robiły, chodzi mi o koszty rozpoczęcia takiej działalności i dodatkowe
    > informacje, które mogą mi się przydać.

    Znam sprawe z autopsji.
    Po pierwsze musisz miec swietny punkt i dobrze sie rozreklamowac, bo
    ciasteczka ludziam sie szybko przejadaja i licz sie z tym ze po kilku
    miesiacach trzeba bedzie zwinac interes.
    Kosztow nie znam (znajomi sie tym zajmowali).

    m.

  • 3. Data: 2004-01-15 19:17:23
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w wiadomości

> [...]
    > miesiacach trzeba bedzie zwinac interes.
    > Kosztow nie znam (znajomi sie tym zajmowali).

    Dokładnie :-)
    A jak coś spożywczego - we Wrocławiu w dość obleganym miejscu
    (przejście Winogronowe podziemne, od Galerii Dominikańskiej) jest
    Tostoria - mają geniale Tostini - coś w stylu zapiekanki, ale pyszne - różne
    rodzaje (z salami itd.). - kiedy bym nie był - oblegane - kobiety nie wyrabiają.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2004-01-16 01:21:38
    Temat: Odp: Fornetti
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Tak to prawda, chociaż tosty nie wydają mi się tanie, ale to jest mój
    punkt porównania bo za tą kwotę można zjeść niezły obiad w barze mlecznym.
    We Wrocławiu jest kilka dobrych barów mlecznych jeden
    z nich to "BYWALEC" przy ul. Św. Wincentego, Non stop są tam kolejki nawet w
    niedzielę.

  • 5. Data: 2004-01-16 06:57:01
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "interpio" <i...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
[...]

    a Misio jeszcze jest??? tam to nawet wycieczki z Niemiec przyjezdzaly...