PracaGrupypl.praca.dyskusje › studium policealne?

  • 1. Data: 2004-01-13 12:59:41
    Temat: studium policealne?
    Od: "T" <s...@h...pl>

    Witam grupe!

    Pisze, bo chcialbym sie o cos dowiedziec: podobno
    w unii potrzeba sporo ludzi od hotelarstwa. Ja jestem
    na czwartym roku studiow (filologicznych), mam b.dobra
    znajomosc dwoch jezykow (prof z anglika) i sie zastanawiam:- czy warto
    byloby isc np. do jednego z tych prywatnych studiow policealnych na kierunek
    hotelarstwo? Czy to w ogole cos daje? To wykszalcenie jest respektowane np.
    w Niemczech czy Anglii?

    Za odpowiedz z gory dziekuje,
    T.

  • 2. Data: 2004-01-13 22:06:08
    Temat: Re: studium policealne?
    Od: "Rafał Siech" <r...@p...onet.pl>

    Polska policealna szkoła niewiele daje za granicą.
    Proponowałbym dokształcać się (nawet na zwykłym kursie) w kraju w którym
    zamierzasz potem pracować - jeśli tak jak piszesz dobrze znasz język, to nie
    powinneś/aś mieć problemów...

    Pozdrawiam
    Latro.

  • 3. Data: 2004-01-15 11:20:43
    Od: "T" <s...@h...pl>

    > Polska policealna szkoła niewiele daje za granicą.

    A. Moze i lepiej.

    Dzieki,