PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa / Internet / Praca

  • 1. Data: 2004-01-13 09:47:15
    Temat: Warszawa / Internet / Praca
    Od: "oferta pracy" <p...@o...pl>

    Firma z grupy mediowej poszukuje pracownika do działu technologii..
    Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie obsługa techniczna i
    monitoring kampanii reklamowych w internecie.

    Wymagania:

    - znajomość HTML, DHTML, JavaScript
    - znajomość różnić ww. technologii dla różnych przeglądarek
    - możliwość podjęcia pracy na cały etat

    Wcześniejsze doświadczenie zawodowe nie jest warunkiem koniecznym.
    Praca w centrum Warszawy. CV wraz z przybliżonymi oczekiwaniami finansowymi
    prosimy przesyłać na adres: p...@o...pl

    Zastrzegamy, iz odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.

  • 2. Data: 2004-01-13 12:23:31
    Temat: Re: Warszawa / Internet / Praca
    Od: "Kilof" <n...@m...pl>

    "oferta pracy" <p...@o...pl> wrote in message
    > Firma z grupy mediowej poszukuje pracownika do działu technologii..
    > [...]

    Pewnie zaraz pojawią się komentarze potępiające wysyłanie tego
    typu ofert na tą grupę.
    Ja natomiast w pełni popieram tego typu praktyke, w szczególności
    gdy moderator traktuje swoją funkcje jak 5-te koło u wozu.

    Pytanie do moderatora: czym sie Pan/Pani kierował podejmując
    tą funkcję, skoro nie jest Pan/Pani w stanie znaleźć parunastu
    minut dziennie na moderowanie poczty na p.p.o ?

    Może do FAQ należy dopisać KIEDY moderator wysyła listy
    na grupę, bo to, że za bardzo nie chce mu się moderować w
    poniedziałki i piatki już widać...

    Kilof

  • 3. Data: 2004-01-13 13:14:50
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Kilof wrote:
    > "oferta pracy" <p...@o...pl> wrote in message

    > Pewnie zaraz pojawią się komentarze potępiające wysyłanie tego
    > typu ofert na tą grupę.

    a czemu nie wyslal na pl.comp.networking albo pl.rec.seks ?????
    po to sa nazwy grup aby sie pojawialy watki zwiazane z nazwa grupy
    odpowiednia grupa jest pl.praca.oferowana

    > Ja natomiast w pełni popieram tego typu praktyke, w szczególności
    > gdy moderator traktuje swoją funkcje jak 5-te koło u wozu.

    robi to spolecznie, nikt mu za to nie placi

    m.

  • 4. Data: 2004-01-13 13:49:48
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@w...gazeta.pl>

    > a czemu nie wyslal na pl.comp.networking albo pl.rec.seks ?????
    > po to sa nazwy grup aby sie pojawialy watki zwiazane z nazwa grupy

    I gdzie tu wystepuje w nazwie słowo "praca"??????? To wiesz po co sa nazwy
    grup czy nie????

    > robi to spolecznie, nikt mu za to nie placi

    społecznie to sobie moze czyscic gowno gołębi z parapetów i jak sie do
    roboty nie bedzie przykładał to nie bedzie pretensji. znajdz lepszy
    argument.

  • 5. Data: 2004-01-13 14:10:43
    Od: "Kilof" <n...@m...pl>

    "Marcin Strzyzewski" <m...@c...pl> wrote in message

    > robi to spolecznie, nikt mu za to nie placi

    Do wszystkiego trzeba mieć powołanie, ja natomiast doszedłem do wniosku,
    że moderator pl.praca.oferowana:
    1. Ma za mało czasu aby być moderatorem
    2. Jest za bardzo gburowaty, aby być moderatorem
    i niestety:
    3. Chyba ma poczucie jakiejś misji i na siłę... jest moderatorem

    Pozdrawiam,
    Kilof

  • 6. Data: 2004-01-13 14:47:19
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Jurek_Ze_Spychacza wrote:

    > I gdzie tu wystepuje w nazwie słowo "praca"??????? To wiesz po co sa nazwy
    > grup czy nie????

    a odrozniasz slowo _oferowana_ od _dyskusje_ ??????

    > społecznie to sobie moze czyscic gowno gołębi z parapetów i jak sie do
    > roboty nie bedzie przykładał to nie bedzie pretensji. znajdz lepszy
    > argument.

    m.

  • 7. Data: 2004-01-13 15:39:49
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Strzyzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > a odrozniasz slowo _oferowana_ od _dyskusje_ ??????

    ja tak ale ty nie odrozniasz slowo _praca_ od _seks_ , wiec zacznij od
    siebie nauke odrozniania

  • 8. Data: 2004-01-14 08:21:36
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kilof <n...@m...pl> wrote:

    > Ja natomiast w pełni popieram tego typu praktyke, w szczególności
    > gdy moderator traktuje swoją funkcje jak 5-te koło u wozu.

    A konkretnie? I owszem - moderowanie, to zadanie społeczne i coś
    dodatkowego. Widzę, że przemawia przez Ciebie pasja? Moderowania.

    > Pytanie do moderatora: czym sie Pan/Pani kierował podejmując
    > tą funkcję, skoro nie jest Pan/Pani w stanie znaleźć parunastu
    > minut dziennie na moderowanie poczty na p.p.o ?

    Rotfl. Ilu przepraszam? Przejrzenie ofert raz dziennie zajmuje ok. 2h
    Poza tym jak już ktoś zauważył - oprócz moderowania mam także inne obowiązki
    - np. służbowe.

    > Może do FAQ należy dopisać KIEDY moderator wysyła listy
    > na grupę, bo to, że za bardzo nie chce mu się moderować w
    > poniedziałki i piatki już widać...

    Nie rozumiem uwagi. Czy gdzieś widziałeś podany czas w jakim moderator
    zobowiązuje się do umieszczenia artykułu na grupie?
    Oczywiście pominę może już takie kwestie jak to, że nie zawsze mam dostęp do
    sieci itp.
    Ale pewnie wcale Cię to nie interesuje.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 9. Data: 2004-01-14 08:33:06
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kilof <n...@m...pl> wrote:

    > Pewnie zaraz pojawią się komentarze potępiające wysyłanie tego
    > typu ofert na tą grupę.

    Co więcej. Ogłoszenie w tym brzmieniu zostało odrzucone na ppo, gdyż nie
    zawierało kodowania polskich liter, a także informacji o stanowisku pracy w
    w temacie. Nadal chcesz dyskutować?

  • 10. Data: 2004-01-14 09:16:41
    Od: "oferta pracy" <p...@o...pl>

    Myślę że należy się sporstowanie.

    Po pierwsze ogłoszenie to w wersji niepoprawnej (złe kodowania i brak nazwy
    stanowiska)
    przesłałem 08.01 albo 09.01, natomiast informację o jego niepoprawnej formie
    dostałem 11.01, ogłoszenie poprawiłem 11.01 i przesłałem, natomiast zostało
    opublikowane dziś 14.01.

    Rozumiem frustrację użytkowników (także i swoją), gdyż grupa p.p.o. nie jest
    grupą z kategorii
    rozrywkowych i ludziom korzystającym z niej, często zależy na czasie i na
    aktualnej treści, a kilkudniowe opóźnienie w aktualizacji ogłoszeń sprawia
    niestety wrażenie "piątego koła u wozu".

    Rozumiem też wyjaśnienia moderatora, że jego życie nie koncentruje się na
    grupie p.p.o. itd.
    Mam jednak w pamięci tę grupę za poprzedniego moderatora kiedy wszystko to
    przebiegało sprawniej. Nie oskarżam bo rozumiem, że to działalność
    niedochodowa.

    A może należałoby się zastanowić nad współdzieleniem tej funkcji z jeszcze
    jedną osobą, tak by
    publikacja ogłoszeń przebiegała sprawniej?

    pozdr,
    PS