PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Date: Wed, 24 Mar 2004 10:20:09 +0100

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:c3n1ne$jss$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci
    > Wiec jaka maja motywacje do wymyslania nowych rzeczy?
    > Nie doczytalem bys w systemie przewidzial premie.
    > Przeciez jezeli wynalzaca pracuje (lub sprawia takie pozory
    > dla przelozonych) to mu sie nalezy takie samo
    > wynagrodzenie niezaleznie czy cos wymysli
    > czy nie?

    Jestem otwarty na propozycje.
    Mowisz, ze premie by rozwiazaly sprawe motywowania
    do wymyslania.
    Ja bym dodal rejestracje badan na video i prowadzenie
    codziennej rejestracji wykonanych czynnosci/zadan.
    Rowniez mozna wprowadzic konkurencje w niektorych
    badaniach, wowczas dwa zespoly rywalizowalyby ze soba,
    po pewnym okresie czasu jeden z nich zostalby rozwiazany,
    ten ktory bylby w tyle z badaniami w danym zakresie.

    > Jezeli 'nalezy mi sie' X bonow towarowych za moja prace
    > a zamowie towary tylko za 0,5 X to co z druga polowa bonow?
    > Przepadaja czy moge sobie zachowac na nastpeny miesiac,
    > rok itd. Jest jakas waznosc takich bonow?

    Towary X sa twoja wlasnoscia, moze je odebrac lub nie,
    po jakims czasie np. 6 miesiecy, przemyslowe towary zostalyby
    w jakis sposob zagospodarowane, gdyz wlasciciel sie po nie
    zglasza.
    Jesli jest to zywnosc, to szybko ci sie zepsuje.
    Zywnosc mozesz odbierac, ale nie wszystko z calego miesiaca
    w ciagu jednego dnia, tylko np 4 dniowe partie, czyli jednorazowo
    zapasy na 4 dni.

    > Czyli kazdy obywatel (moze rodzina) musi dostac katalog
    > liczacy kilka (nascie) tysiecy stron z produktami by wybrac
    > sobie odpowiedni towar? Nie wiem ile jest w Polsce
    > obecnie roznych towarow, ale podejrzewam ze sa
    > to liczby rzedu dziesiatek tysiecy.

    Nie musi dostawac, ma byc od tego oddzielny kanal telewizyjny,
    a moze nawet kilka z txt.
    W internecie.
    Drukowany do wypozyczenia.

    > To lepiej jest obecnie. Sa tusze drogie i tanie. Jezeli znajdzie
    > sie niewielka grupa osob, ktorej okreslone tusze sie podobaja
    > to firma moze wypuscic niewielkie serie, ale za wyzsza cene.
    > Jezeli duzemu koncernowi sie to nie oplaca to moze
    > to zrobic mniejsza firma.
    > W twojej teorii takich tuszy by nie moglo byc. Pozniej
    > zaprzestanie sie produkcji najorzej 'kupowanych' tuszy
    > z biezacje produkcji i tak zostalisbysmy z kilkoma
    > rodzajami tuszy (doecelowo pewnie z 1).

    Powyzsze jest uzaleznione od nakladow, ktore trzeba
    poniesc aby tusze wyprodukowac.
    Jesli ludzie beda gotowi wiecej pracowac, to i owszem
    wyprodukuje sie niewielkie serie.
    Ogolnie mozna przyjac zasade, ze do produkcji pojda
    te probki, na ktore ktore znajdzie sie iles tysiecy chetnych
    osob.

    Klus