PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
  • Data: 2004-03-22 15:30:45
    Temat: Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr 'Gerard' Machej" <g...@a...eu.org> napisał w
    wiadomości news:c39lpo$cqq$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > No bo przecież gdzie tu "produkcja na zamówienie", skoro _najpierw_
    > musisz zaprojektować określoną liczbę rodzajów tuszy, wyprodukować je,
    > rozreklamować (choćby w katalogach), i dopiero wtedy przekonasz się,
    > które będą miały wzięcie. Niektóre mogą się wcale nie sprzedawać,
    > a inne będą schodzić jak ciepłe bułeczki. Wtedy zmieniasz profil
    > produkcji, projektujesz kolejne rodzaje tuszy i szukasz dalej ;)
    > Czym się to jednak różni od tego, co mamy teraz? W jaki sposób
    > według Ciebie powinni zarobić projektanci i producenci tych rodzajów,

    Ci co projektuja maja juz z gory okreslone wynagrodzenie.
    Takie jakie wynika z checi spoleczenstwa na przeznaczenie
    pewnego procentu zdolnosci produkcyjnych na projekty
    nowych rzeczy.

    Oferty w katalogach nie oznaczaja, ze zostaly one juz wyprodukowane.
    Wystarczy, ze pojawia sie probki, na ktorych podstawie mozna wybierac
    tusze.
    Jesli dany tusz zamowi zbyt malo osob, to nie zostanie wyprodukowany.

    Klus