PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
  • Data: 2004-03-22 15:37:00
    Temat: Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xx" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c3c678$90k$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz ludzie sa tak roznorodni
    > i maja rozmaite, niespdziewane, zaskakujace potrzeby
    > a ja nie jestem tak bezczelna
    > zebym uwazala, ze wiem co komu moze sie podobac/odpwiadac
    > i probowala wprowadzac ograniczenia w jakiejkolwiek dzilalnosci
    produkcyjnej

    Tylko Ewo, dlaczego ja i inni maja produkowac cos co ci sie moze nie
    spodobac?
    Lepeij abysmy poznali twoje potrzeby, jesli nie na etapie poczatkowego
    projektowania, to na etapie probek.

    > napisalam _taki tusz dzisiaj nie istnieje_
    > ktos o nim mysli, lub bedzie moze myslal za rok
    > zeby w przyszlosci mi cos nowego zaproponowac
    > wedlug Twojego pomyslu
    > musialabym miec pojaz, ktory porusza sie w czasie i przestrzeni
    > zeby dotrzec do roku 2006
    > roku w ktorym wybiore sie na ponowne zakupy
    > po to by zapoznac sie z przyszla oferta
    > i wrocic by zlozyc zamowienie

    Zamowienia na to czego nie wymyslono sie nie sklada.
    Jak juz ci wymyslo, to mozesz meic probke i po wybraniu
    ktorejs, skladasz zamowienie, ale zeby dostac musi byc wieksza
    liczba chetnych osob.

    Klus