PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: WZGB a sex ;)
  • Data: 2004-03-23 08:55:44
    Temat: Re: WZGB a sex ;)
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iq.wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    news:th9u50585ns978ia9p5m16ik6nvcmv15ll@4ax.com...
    > Stało się to Sat, 20 Mar 2004 12:04:12 +0100, gdy "krzysztofsf"

    > co to jest WZGB?

    To nazwa systemu klusa

    > a ten fragment chyba stamtad nie pochodzi, znam Limes Inferior prawie na
    > pamiec :)

    Ten "fragment" to moja radosna tworczosc ;) na potrzebe tej dyskusji,
    natomiast Limes Inferior podpowiedzialem klusowi jako ladny model systemu
    pozornie zorganizowanego wedlug sprawiedliwych nadrzednych zasad, ktory
    latany jest wszelkiego rodzaju przekretami, zeby mogl funkcjonowac..
    Klus raczej sie nie wypowie, poniewaz jak zauwazyl Catbert, woli sie
    rozdrabniac na polemiki o tuszach czy szybkach, zamiast przyznac sie do
    nieznajomosci jakichkolwiek powiazan socjologii z ekonomia.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    > Pozdrowienia :)