PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
  • Data: 2004-03-18 12:53:05
    Temat: Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Od: "xx" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c39a4r$ebc$4@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ewo, chyba nie wymagasz sama od siebie, abys produkowala takka ilosc
    > tuszy?

    Wiesz ludzie sa tak roznorodni
    i maja rozmaite, niespdziewane, zaskakujace potrzeby
    a ja nie jestem tak bezczelna
    zebym uwazala, ze wiem co komu moze sie podobac/odpwiadac
    i probowala wprowadzac ograniczenia w jakiejkolwiek dzilalnosci produkcyjnej

    > Wybierasz sobie z katalogu, ktory tusz cie interesuje i jego kod

    napisalam _taki tusz dzisiaj nie istnieje_
    ktos o nim mysli, lub bedzie moze myslal za rok
    zeby w przyszlosci mi cos nowego zaproponowac
    wedlug Twojego pomyslu
    musialabym miec pojaz, ktory porusza sie w czasie i przestrzeni
    zeby dotrzec do roku 2006
    roku w ktorym wybiore sie na ponowne zakupy
    po to by zapoznac sie z przyszla oferta
    i wrocic by zlozyc zamowienie
    Ewa