PracaGrupypl.praca.dyskusjeJuz nie potrzeba informatykow › Re: Juz nie potrzeba informatykow
    From: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Juz nie potrzeba informatykow
    Date: Tue, 09 Apr 2002 18:32:25 GMT

    On Tue, 9 Apr 2002 09:30:15 +0200, "Chester EM"
    <c...@w...kki.net.pl> wrote:

    [ciach...]
    >Limfo - bo mają tak bogaty życiorys, że fizycznie nie mają szans na
    >skończenie studiów.
    Nie mowie ze nie masz racji, zycie zwykle jest bogatsze niz nasze
    wyobrazenia ale bez przesady w ilu przypadkach? Moze to po prostu
    zwykle lenistwo.
    >Trudno dojeżdżać na zajęcia z drugiego końca Polski.
    Ja jezdzilem 2 lata x 100 km w jedna strone
    >Poza tym jeżeli ktoś traktuje serio to, co robi, do każdego
    >zajęcia musi się odpowiednio przygotować. Na to potrzebny
    >jest czas.
    Mialem na to niedziele i wieczory po 22 (praca 2 zmianowa) jak sie
    udalo prace wczesniej skonczyc jednak udalo mi sie skonczyc studia bez
    jednego komisu (zolnierz bez karabinu? )
    >Masz czas i ochotę na cokolwiek po pracy?
    >Ja tylko w weekendy.
    Ja mialem czas w piatek (po poludniu) i w sobote.

    Nie jestem wszystkowiedzacym supermanem i uwazam ze przy odrobinie
    samozaparcia da sie zrobic ten "papierek" czego sam jestem przykladem.

    Pzdr
    Limfo